Savršeno očuvani AMG 6.0 Hammer Coupe vredan gotovo 800.000 evra

Pre nego što je postala odeljenje za performanse Mercedes-Benz brenda, kompanija AMG je zvanično predstavljala nezavisnog tjunera...

Jedan od projekata za koji je ova kuća bila zadužena pre svog braka sa slavnim nemačkim proizvođačem predstavlja i ovaj izdašno modifikovani 300CE model, nazvan 6.0 Hammer Coupe, odnosno jedan od svega nekoliko primeraka koji su uspeli da stignu do Severne Amerike i sada se prodaje po rekordnoj ceni.

Ono što je još značajnije, jeste to da je od svega tridesetak AMG Hammer modela ikada kreiranih za čitav svet, ovaj posebni model bio trinaesti namenjen za slanje preko okeana i jedan od samo pet koje je trokraka zvezda kreirala u kupe varijanti. Na prodajnoj listi The MB Market sajta, ova Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe jedinica prodaje se za zastrašujućih 761.800 evra, što je cifra koju činjenica da poseduje svega 31.249 kilometara na odometru i to da je jedva korišćen pokušava da opravda.

Iako brojne tjuning kompanije današnjice pokušavaju da dodaju određene komponente ili softverske promene kako bi automobil učinile bržim, to nije bio slučaj sa ovim prelepim crnim AMG modelom. Prvi korak u njegovom procesu transformacije iz standardnog 300CE u AMG Hammer mašinu predstavljalo je menjanje fabričkog trolitarskog inlajn šestocilindričnog V8 agregata. Njega su AMG inžinjeri zamenili šestocilindričnom jedinicom zbog koje je ova mašina dobila oznaku 6.0 u svom imenu.

Kada je ovaj segment kompletiran, oni su balansirali čitavu unutrašnjost ovog agregata promenivši glavu i ugradivši duplu radilicu, sa četvoroventilskom postavkom, umesto one koja je donosila jednu radilicu i dva ventila po cilindru. Krajnji rezultat ovih modifikacija iznosi snaga od 385 ks i 564 Nm obrtnog momenta, što je značajno povećanje sa originalnih 185 ks i 260 Nm obrtnog momenta.

Na karoseriji je moguće videti i nekoliko vizuelnih modifikacija koje ovom automobilu pružaju upečatljiv i unikatan izgled. Najprimetnija promena na eksterijeru dolazi zbog AMG opreme, koja uključuje skulpturni branik sa maglenkama, široka krila, zadnji spojler, skulpturni zadnji branik, nove pragove i duplu postavku AMD izuduvnih grana. Ostale promene uključuju sedamnaestoinčne AMG Monoblock točkove, zajedno sa AMG oprugama i amortizerima kako bi se osiguralo savršeno upravljanje i udobnost tokom vožnje.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group