Savršena italijanska mašina egzotičnog porekla

Svet je pun starterskih kompanija koje su počele da se bave proizvodnjom superautomobila, ali nikada nisu uspele...

Za neke smo čuli, za neke nismo. Brend Magnate spada u ovu poslednju grupu, ali bismo svakako voleli da ovaj njihov retki prototip koji vidimo uspe. Informacije su veoma šture, međutim, deluje da gledamo u ponovni pokušaj oživljavanja marke Bizzarrini.

Italijanski proizvođač superautomobila na kratko je bio na tapetu šezdesetih godina prošlog veka, a osnovao ga je bivši inženjer kompanija Ferrari i Alfa Romeo, Gioto Bizarini. Kompanija je zatvorena na prelasku u sedmu dekadu, ali je pre oko deset godina britanski brend Galmer Engineering otkrio svoje planove za oživljavanje ove marke novim superautomobilom.

Ideja se zasnivala na oživljavanju originalnog Bizzarrini P538 modela u modernoj formi. Dizajn je zahtevao karbonsku karoseriju na cevastoj šasiji, sa sedmolitarskim V8 motorom Corvette Z06 automobila, dobrim za 505 ks. To možda ne zvuči kao preterano mnogo u današnje vreme, ali je tada model bio u rangu sa Ferrari F430 (483 ks), Lamborghini Gallardo (513 ks) i Ford GT (550 ks) linijama, odnosno bio bi, da je izašao na tržište.

Uprkos blagoslovima svog imena i istorije koju ono predstavlja, projekat nije uspeo da ode dalje od prototip faze. Na kraju je dobio novo ime Magnate P708, koje nije prošlo ništa bolje.

Svima kojima zaista nedostaje Bizzarrini marka mogli su na jednoj velikoj aukciji održanoj krajem prošle decenije da vide dva originalna modela iz 1968 godine - 1900 GT Europa, koji je dostigao cifru i otišao novom vlasniku za 300.000 evra, i 5300 GT Strada, koji je tada prodat za milion evra.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group