Za razliku od Performante linije, koja dolazi sa pogonom na svim točkovima, svaka jedinica sa 620 konja Super Trofeo, svoju snagu šalje na zadnju osovinu. Tu su još i specijalno dizajnirani Xtrac sekcvencijalni menjač i besprekorni aerodinamični paket koji uključuje zadnji stabilizator sa deset različitih postavki. Iako je najnovija Super Trofeo Evo mašina nedavno prenela stvari na potpuno novi nivo, originalni modeli ove serije i dalje ostaju veoma impresivni.
Po svemu navedenom, možete i sami zaključiti da Super Trofeo ne može biti vožen legalno na ulicama, što značajno utiče na njegovu upotrebnu vrednost. Sa druge strane, ovakva ograničenja neće ništa značiti bilo kom sportskom entuzijasti, vozaču vikend trka ili svakom kolekcionaru koji želi potpuno unikatni sportski automobil. Ništa manje nije atraktivna i prelazna opcija, koja se sastoji od vikend događaja i mogućnosti okupljanja radi odmeravanja snaga u događajima koji se održavaju širom sveta.
N.Đ.