Retki japanski 'zmaj' baziran na Corvette C8 modelu

Više slika

Više slika

Brojni ljudi i stručnjaci nisu ljubitelji dizajna Corvette C8  modela, ali Mitsuoka Orochi predstavlja automobil koji podseća sve obožavaoce popularne serije da stvari uvek mogu biti daleko gore...

Mitsuoka je veoma odvažna japanska kompanija koja čini da Toyota Yaris modeli izgledaju kao Mk2 Jaguar automobili, pretvara MX-5 modele u C2 Sting Ray verzije i transformiše Toyota RAV4 jedinice u američke SUV-ove iz sedamdesetih godina. Ovi automobili su suludi, ali na krajnje zabavan način, tako da, uprkos tome što ne morate biti potpuno ludi kako biste ih kupili, definitivno je moguće videti zbog čega bi neko drugi to pomislio.

U svim ovim suludim varijacijama, tu je i Orochi, sportski automobil srednjeg motora koji izgleda kao da je evolucijom nastao od raže i prvi put je predstavljen kao koncept na prekretnici vekova, pre nego što je ušao u ograničenu proizvodnju 2006. godine, sa ciljem da pronađe oko četiristo kupaca nekonvencionalnog ukusa.

Orochi model nastao je u Japanu i kreiran je za japansku publiku, tako da slobodno možemo pretpostaviti da većina ljudi rođenih i odgajanih na drugim stranama sveta nikada nisu ni uzimani u obzir kao neko ko može ceniti ovakav dizajn, pa čak ni da se potrudi da sazna da je za njegovo ime zaduženo mitsko biće sa osam glava i osam repova, što donekle može i objasniti stil ovog automobila.

Kakav god da je vaš stav prema neobičnom dizajnu ovog automobila, ali ne samo njegovog prednjeg dela, već i stranica koje su podjednako čudne, nikako nije moguće reći da je ovo dosadna reinterpretacija Corvette linije. Ovo takođe nije ni verzija sa običnom opremom za karoseriju za neko drugo sportsko vozilo, kao što je bio slučaj sa silnim Ferrari modelima koji su kreirani od Ford i Peugeot kupea prednje vuče u isto vreme.

Čudovište koje vidite zapravo je kreirano u potpunosti kao unikat na specijalnoj šasiji svemirskog rama kompanije Mitsuoka, opremljeno je vratima Lamborghini stila i enterijerom koji izgleda daleko bolje od brojnih iz evropskih sportskih modela iz ove ere.

Stvari su doduše daleko manje uzbudljive iza putničke kabine, zbog toga što bazu automobila stvara 3,3 litara veliki V6 agregat izvučen iz Toyota Camry serije, dobar za 230 ks, dok ga je Autocar publikacija opisala kao premekanog i čudnog prilikom kočenja tokom testova izvedenih 2007. godine. Međutim, ova posebna jedinica, koja se nalazi u prodaji putem Collecting Cars, poseduje nešto moćniji agregat sa superpunjačem, koji je stigao nešto kasnije, a uprkos tome što i on poseduje svega 300 ks, u zvaničnoj reklami stoji da oni odlaze na zadnje točkove putem petostepenog manualnog menjača.

Ovi konjići nikada nisu imali priliku da protegnu svoje noge zbog toga što je ovaj Orichi prevalio svega 81 kilometar od kada je izašao iz fabrike. On je kupljen od trenutnog vlasnika u Japanu 2010. godine i transportovan je u Singapur gde je bio držan u podzemnoj garaži i nikada nije bio vožen. Pre oko tri godine, čudni model je pronašao svoj put do Velike Britanije, od kada je prevalio dodatnih četiri kilometra. Prema svemu sudeći, on poseduje nekoliko mikro-pukotina na limariji, malu ogrebotinu na braniku od transporta, dok njegova kožna sedišta izgledaju iznenađujuće zarozano, s obzirom na nisku kilometražu, ali da budemo potpuno iskreni, sa licem kao što je njegovo, ovo su problemi koje niko neće primetiti.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group