Redizajnirani logo kompanije Kia nastavlja da zbunjuje ljude širom sveta

Kompanija Kia promovisala je svoj novi logo sa rekordnom pratećom pirotehničkom predstavom prošle godine, ali kako deluje brojni ljudi su zbunjeni njenim novim dizajnom...

Kako je jedan korisnik Twitter platforme primetio, Google pretrage za „KN automobilima“ povećale su se značajno od leta 2021. godine, kada su modeli koji na karoserijama imaju ove nove logoe postali daleko učestaliji na ulicama. Konfuzija je postala toliko rasprostranjena, da se ljudi često po forumima raspituju koji su to KN modeli automobila postavljajući slike Kia Carnival modela.

Google Trends podaci predstavljaju da ovaj fenomen nije ograničen samo na Ameriku i ljude u Australiji, već i na ostatak planete van azijskog područja, dok pretrage uključuju “KN SUV“, „KN brend automobila i „KN brend električnih automobila“. Pretrage preko okeana su slične i uključuju pitanja „šta je KN brend automobila?“, „KN Carnival automobili“, „šta je KN“ i "KN Telluride automobil“.

Iako se mesečno beleži oko 30.000 pretraga za pojam KN automobila, Tire Meets Road navodi da kompanija Kia ima preko 1,83 miliona pretraga u isto vreme, tako da je ova cifra zbunjenosti samo kap u moru. Međutim, deluje da se sve češće unošenje KN slova u Google Chrome pretraživaču automatski povezuje sa predlozima KN automobil i KN brend automobila širom sveta.

Ovo deluje kao loša vest na prvi pogled, ali je ona zapravo još jedan dokaz koliko su ljudi zainteresovani za Kia vozila, zbog kojih aktivno tragaju za njima, čak i onda kada ne znaju šta su ona zapravo. Ovo nije idealno, prilično je komično i naizgled kontraproduktivno, ali očigledno navodi na to da ljudi žele da saznaju nešto više o njima.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group