Gubljenje ovog velikog posla za italijansku kompaniju postao je veliki problem, jer je ona već prikupila fondove od italijanske vlade, koji su im, dati prvobitno za BMW M1 projekat, završili u razvoju terenskog projekta sada već osuđenog na propast. Sasvim razumno, Nemci su bili potpuno razočarani sa ovim obrtom situacije i raskidajući ugovor sa kompanijom Lamborghini, prisilno su vratili projekat kući.
Međutim, ovaj interesantni terenac ponovo je vasrksao osamdesetih godina, pod okriljem i kontrolom Mirman braće, kojima je pomogao italijanski inžinjer Đulio Alfieri, a tada su u realizaciji projekta upareni V12 mašina modela Coutach i ZF manualni menjač. Uprkos svojoj težini od tri tone, Rambo Lambo je posedovao sve karakteristike koje možemo videti na današnjim terencima, uključujući i nezavisno vešanje na svim stranama.
5,2 litara velika Quattrovalvole V12 jedinica razvijala je istih 450 ks kao i u Countach modelima, ali je LM002 težio duplo više od njega. Shodno tome, ovaj masivni terenac ubrzavao je do stotke iz mesta za neverovatnih 7,7 sekundi i bio je u mogućnosti da razvije maksimalnu brzinu od 210 km/h, što je i više nego zavidno kada imamo u vidu o kakvom je vozilu reč.
N.Đ.