Project One želi rekord Nirnburgringa

Više slika

Više slika

Šef Mercedes-AMG opsega, Tobias Moers, jasno je aludirao na to da će najnoviji Project One hiperautomobil pokušati da preuzme titulu najbržeg na Nirnburgringu...

Najbolje vreme ikada postgnuto od strane nekog nemačkog proizvođača na ovom legendardnom trkalištu, jeste 6 m i 11 s, postavljenih u najbržem krugu Štefana Belofa, koji se nalazio za volanom Porsche 956 modela, koji je vožen tokom 1983. na ovoj stazi. Trenutni rekord ulično legalnih automobila drži Porsche 911 GT2 RS sa 6 m i 47 s.

Kada pogledamo ulične specifikacije Project One modela, jasno je na prvu loptu da poseduje daleko veću prednost od svih ulično legalnih automobila koji su startovali protiv vremena na ringu. Radi poređenja, vredi napomenuti da GT2 RS poseduje nešto iznad 700 ks, dok F1 napajani Project One točkovima isporučuje 1.000 i 1.100 ks. Štaviše, Mercedes-AMG poseduje oko 675 kg sile potiska, što je mnogo više od onoga koliko stvara karoserija 911 automobila.

Moers decidirano odbija da komentariše bilo kakve dalje planove vezane za Project One model, ali proizvođač je već proučavao rekorde ovog čuvenog kruga na Nirnburgringu do detalja. Sudeći prema direktoru, najveći izazov u ovom poduhvatu biće pronalaženje vozača koji poseduje dovoljno iskustva i veština kako bi savladao sve prepreke, ukrotio ovu zver i njene performanse.

Mercedes-AMG Project One poseduje motor snabdeven iz F1 pogona kompanije, uparen sa osmostepenim menjačem razvijenim od strane brenda Xtrac. Ukoliko ovaj hiperautomobil nemačkog proizvođača bude zaista, bio sposoban za ovoliko neverovatna vremena krugova, zamislite samo šta bi Aston Martin Valkyrie ili McLaren Senna GTR mogli po ovom pitanju da urade. Ovaj pokušaj obaranja rekorda može nas uvesti u novu eru Nirnburgringa, odnosno doba koje će nam doneti potpuno nove heroje.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group