Prodaja Forda raste

Zbog povećane tražnje za novim modelima koje predvodi Mondeo, prodaja Forda u Evropi u maju je porasla za 1,5%, da bi u prvih pet meseci zabeležila rast od 9,3% 

 

U periodu januar – maj tržišni udeo Forda u Evropi dostigao 8,1%, a američka marka je i dalje drugi najprodavaniji brend na listi proizvođača putničkih vozila. Novi Mustang uskoro prvi put stiže u Evropu, gde ga je već kaparisalo više od 5.000 kupaca. Prodaja Fordovih komercijalnih vozila konstatntno raste zahvaljujući velikom interesovanju za novu porodicu Transita 

Kompanija Ford je u prvih pet meseci 2015. godine prodala 541.900 vozila na tržištu 20 evropskih zemalja*, što predstavlja skok od 9,3% u odnosu na isti period prethodne godine, dok je sa 99.000 prodatih jedinica u maju zabeležila rast prodaje od 1,5%.  

Od početka godine do kraja maja, tržišni udeo Forda u Evropi porastao je za 0,2%, dostigavši 8,1%. Time je Ford zadržao status druge najprodavanije marke, kako u segmentu putničkih, tako i komercijalnih vozila.      

„Naši novi proizvodi su umnogome doprineli povećanju prodaje u 2015. godini, a očekujemo dalji rast jer ćemo u toku godine lansirati još nekoliko modela“, izjavio je Roelant de Waard, potpredsednik kompanije Ford Evropa za marketing prodaju i servis. „Novi Mondeo i Transit su osvojili širok krug kupaca, a u ovom trenutku naši dileri u prodajnim salonima očekuju dolazak novih modela S-MAX, C-MAX, premijum edicije Mondeo Vignale i dugoočekivanog Mustanga“, dodao je Roelant de Waard.

 

 

Legendarni američki sportski model, prvi put u 50-godišnjoj istoriji zvanično stiže na evropsko tržište ovog leta, a podatak da ga je na Starom kontinentu već poručilo 5.000 kupaca nagoveštava lepu budućnost Mustanga na evropskom podneblju.

Na izuzetne prodajne rezultate Forda u prvih pet meseci ove godine naročito je uticala velika potražnja za novom generacijom Mondea. U poređenju sa istim periodom prošle godine, prodaja novog modela uvećana je za čak 75%. Novi Focus je takođe naišao na odličan odziv kupaca, što potvrđuje podatak da je broj porudžbina u maju skočio za 45%. I Fiesta, najprodavaniji mali automobil u Evropi 2012, 2013. i 2014. godine, može da se pohvali odličnim rezultatima u maju, budući da je upisala 23% više porudžbina nego što je to bio slučaj istog meseca lani.     

Kada je reč o komercijalnim vozilima, prodaja Fordovih modela u maju je uvećana za 16%, a u prvih pet meseci tekuće godine za čak 36%. Najveće zasluge za to pripadaju novoj i proširenoj porodici Transita, uključujući Transit, Transit Custom i Transit Courier. Krunu svega toga predstavlja podatak da je Ford uspeo da se probije na drugo mesto i po broju prodatih komercijalnih vozila u periodu januar – maj.      

*Podaci o prodajnim rezultatima kompanije Ford Evropa odnose se na tržište 20 zemalja. To su Austrija, Belgija, Velika Britanija, Češka, Danska, Finska, Francuska, Nemačka, Grčka, Mađarska, Irska, Italija, Holandija, Norveška, Poljska, Portugal, Španija, Rumunija, Švedska i Švajcarska.

 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group