Predivni primerak zlatne ere bavarskog proizvođača automobila

Više slika

Više slika

Za svakoga ko je umoran od identično dizajniranih novih modela, ili jednostavno ne može prihvatiti moderan pravac u kome se BMW kreće, legendarna i prelepa mašina nemačkog proizvođača kao što je 325iC predstavlja pravu poslasticu...

Kupljen od strane trenutnog vlasnika tokom juna 2018. godine, ovaj predivni 325iC M-Technic predstavlja samo jedan od 150 automobila kreiranih posebno tokom 1991. godine.

Iako je model sa početka devedesetih, njegov dizajn predstavlja čiste osamdesete, sa sve fabričkom Brilliant Red bojom i M-Technic oznakama. M Technic paket predstavlja prethodnika M Sport linija automobila koje možemo videti danas. Kao originalni M Technic automobil, ova jedinica uključuje posebni aerodinamički paket, koji donosi unikatni prednji deo, zadnji branik, kombinaciju boja na karoseriji, maglenke i M Technic oznake.

Prema originalnoj vlasničkoj knjizi možemo videti da je ovaj E30 model prvobitno došao sa automatskim menjačem, koji je posle zamenjen za nešto poželjniju i bolju, petostepenu manuelnu transmisiju. Dodatno, ovaj model poseduje diferencijal ograničenog proklizavanja, zajedno sa zamenjenom maskom i farovima, kako bi se dodatno vratio svojim evropskim korenima.

U enterijeru putničke kabine moguće je videti još M-Technic pogodnosti. Sportska sedišta u sredini finiširana su posebnim M-Teck postavama, dok su podupirači i rubovi dobili kožne akcente. Tapacirunzi vrata kreirani su na identičan način kao i sedišta, dok centralna konzola poseduje kožne presvlake. Savršeni 325iC poseduje i dalje funkcionalan sistem elektronskog otvaranja haube. Takođe, tu je još i rani kompjuter kompanije BMW, primerak koji će kasnije prerasti informativno zabavni sistem današnjice.

Iako su hauba i prednji branik ponovo ofarbani, ova mašina dolazi sa čistim izveštajem štete. Ovaj model je dobio korekciju farbe i keramički sloj, dok su BBS točkovi restaurirani tokom 2018. godine. Za njegovo pokretanje zadužen je inlajn šestocilindraš zapremine 2,5 litara, koji stvara 168 ks. Poslednju promenu ulja ovaj lepotan imao je u junu prošle godine, dok je njegov pun servis rađen jula meseca godinu dana ranije i uključio je zamenu kaiša, akumulatora, alternatora, vodene pumpe i upravljačkog zgloba.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group