Pre Urus, Levante i Stelvio linija postojao je model Magnum

Više slika

Više slika

Svako ko je poslednjih nekoliko dana u potrazi za luksuznim terencima, definitivno će razmatrati neke od najboljih latinskih modela...

Italija treuntno ima veliku ponudu svežeg metala i dok se terenska ponuda sa Apeninskog poluostrva svakoga dana sve više širi, odluka za neki od novih modela kao što su Alfa Romeo Stelvio, Maserati Levante ili Lamborghini Urus postaje sve teža. Međutim, bitno je znati da ovi automobili nikako nisu prvi džipovi koje je čizma lansirala na tržište.

Originalni “Rambo Lambo” takođe nije prvi, jer malo pre nego što je kompanija Lamborghini startovala sa proizvodnjom LM002 serije, nezavisni proizvođač znan kao Rayton-Fissore, otpočeo je stvaranje rivala modela Range Rover, a upravo ga sada možete videti ovde.

Na evropskom tržištu poznat kao Magnum, na američkom LaForza, prvi pravi italijanski sportski, luksuzni terenski automobil bio je baziran na šasiji kompanije Iveco, koju je tada kamionska divizija brenda Fiat posedovala i koju je, za razliku od prethodno pomenutog LM002 modela, originalno kreirala za vojne potrebe.

Sada već ugašeni italijanski proizvođač automobila, Rayton-Fissore, pružio je svojoj Magnum liniji karoseriju koja neverovatno podseća na originalni model Range Rover, ali i enterijer koji je, za svoje vreme, itekako bio veoma luksuzan, sa italijanskom krem kožom i zakrivljenom drvenom kontrolnom tablom.

Istovremeno sa brojnim varijacijama benzinskih i dizel motora koje je Magnum posedovao u Evropi, LaForza varijanta, korišćena u Americi, dobila je veoma lep, petolitarski V8 motor iz izvora kompanije Ford, zajedno sa četvorostepenim overdrive automatik menjačem.

Poslednjepomenuti automobil je ponudio čak i veće motore, uključujući 5,8 litara velike verzije standardnih petolitaraca, šestolitarske V8 jedinice brenda GM i nekoliko verzija sa superpunjenjem. Neko čak tvrdi da su linije za američko tržište čak dobile i daleko veće V8 agregate sa 7,5 litara zapremine kompanije Ford.

Međutim, ovo je jedan od prvih Magnum modela kreiranih za komšije davne 1989. godine, poseduje čistokrvni petolitarski motor kompanije Dearborn, koji se pokazao kao daleko pouzdaniji od svega što su italijani osamdesetih godina posedovali, posebno dizajniranog za potrebe ovog robustnog terenca.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group