Porsche Classic odeljenje otkrilo je krajem prošle nedelje oživljavanje magnezijumskih kartera za istorijske 911 modele...
Vraćanje ovog dela u proizvodnju znači da vlasnici koji su uništili svoje kartere ne moraju da ih vare više ili tragaju za drugim rešenjima po auto otpadima. Proizvođač će kreirati kartere za 2,0, 2,2 i 2,7 litara velike agregate F i G serije 911 i 912 modela. Ovo znači da će vlasnici automobila od 1964. do 1989. godine od sada nadalje sa lakoćom moći da pronađu novi zamenski blok od magnezijuma za svoja vozila.
Izbacivanje ovih kartera krenulo je nakon ponovnog pokretanja proizvodnje aluminijumskih delova za 911 modele većih agregata iz devedesetih. Kompanija Porsche tvrdi da su se njihovi inžinjeri oslanjali na ovo iskustvo kako bi razvili i proizveli ovaj poslednji proizvod.
Kako bi kreirao aluminijumske kartere, proizvođač je ponovo proizveo trkački agregat iz popularnog 962 modela, koji je dominirao Group C takmičenjem. Tokom ovog projekta, inžinjeri su posmatrali stare nacrte ovog motora, ali njihova frustracija je uskoro postala daleko veća kada su shvatili da ovi nacrti nisu potpuno dešifrovani, tako da su morali da intervjuišu bivše i trenutne zaposlene, kako bi stigli do podataka koji su im omogućili da koriste magnezijumske kartere.