Pogrešnim startom slupao Ibiza model na uličnoj trci

Pored velike opasnosti koju donosi ostalim vozačima koji su uključeni i drugim učesnicima u saobraćaju, ulično trkanje je veoma popularno u brojnim zemljama širom sveta, sa ljudima koji se okupljaju tokom noći kako bi odmerili snage svojih mašina na pravcu...

Kao što možemo očekivati, nedostatak bezbednosnih mera u ovakvim takmičenjima često rezultira incidentima, dok je jedan nedavni, prilično sramotan, primer podeljen putem Redita, a njega je napravio vozač VW Golf R modela koji je u pogrešnoj brzini startovao svoju trku.

Video počinje sa plavim Golf VI R modelom i narandžastim BMW 1-Series Coupe modelima, koji su postavljeni na startu ilegalne ulične trke ispred publike koja se okupila. Kao i uvek, ljudi su potpuno nesvesni bilo kakve opasnosti stajali veoma blizu vozilima i smatrali su da će po svoj logici trka biti završena pobedom Golf automobila zahvaljujući njegovom pogonu na svim točkovima. Međutim, stvari nisu išle kako je planirano od samog starta.

Kako su se vozači pripremali da startuju trku, rikverc svetlo na Golf modelu se upalilo, otkrivajući da je vozač zaista ubacio svoj automobil u rikverc. Nekoliko sekundi kasnije, Golf je skočio, ali u pogrešnom pravcu i umesto da krene napred odleteo je unazad zakucavajući crveni Seat Ibiza model parkiran nekoliko metara iza njega.

Udarac se dogodio pri niskoj brzini i upravo zbog toga nije bilo nikakvih povreda, na svu sreću, međutim, šteta nastala na Ibiza modelu je prilično velika i uključuje razbijen prednji branik, zgužvanu haubu, slomljene farove i krila, dok je motor krenuo da se dimi. Najgore od svega je to što je vozač Golf modela odmah startovao i nestao sa lica mesta, umesto da se suoči sa vozačem oštećenog modela i pomogne mu oko papirologije.

Radi podsećanja, većina moćnih varijanti šeste generacije Golf modela prodavanih između 2009. i 2013. godine, opremljena je dvolitarskim TSI motorima, koji stvaraju 266 ks i 351 Nm obrtnog momenta u fabričkom izdanju. Ova snaga odlazi na sva četiri točka uz pomoć šestostepenog GSG menjača duplog kvačila i 4Motio sistema. Ovakvom izdanju automobila potrebno je svega 5,5 sekundi da ubrza do stotke i maksimalna brzina mu iznosi elektronski limitiranih 250 km/h.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group