Pašćete u nesvest kada vidite cenu zamene baterije u BMW i3

Cifra koju je jedan vlasnik BMW i3 modela dobio kao predračun za zamenu baterije, sve i da je jedna od njenih osam ćelija otišla u nepovrat, zaista će vas izbaciti iz koloseka...

Prvi put pušten u prodaju 2013. godine, i3 je označio početak ulaska BMW brenda u sferu mainstream električnih vozila. Prvenstveno dizajniran kao gradski automobil radije nego kao model koji će biti vaš savršeni saputnik na dugim relacijama, BMW i3 je pokupio simpatije brojnih ljudi, budući da nije bio preterano skup u svojoj fabričkoj specifikaciji. Baš kao što je to slučaj sa većinom luksuznih automobila, a posebno onih koji su delo poznatih evropskih brendova, početna cena nije stavka koja vas može zaprepastiti ili iznenaditi, već su to skriveni troškovi održavanja.

Is this correct?
byu/xplorng77 inBMWi3

Brojni vlasnici i3 modela sada se žale i dele na društvenim mrežama svoja iskustva sa dilerskim servisima koji često traže preko 30.000 dolara za zamenu baterije, pri čemu je jedan kupac dobio predračun sa cifrom od 71.000 dolara.

BMW je prodavao i3 kao potpuno električno vozilo i kao hibrid sa produženim dometom sa malim motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. Sada kada je mali automobil izašao iz proizvodnje, čini se da dilerski servisi širom sveta naplaćuju ogromne račune vlasnicima i3, a problem leži u visokonaponskoj bateriji koja se koristi u njegovoj proizvodnji.

Baterija se sastoji od osam ćelija i kada jedna od njih prestane da radi, račun za popravku može postati pravo ludilo. Jedan korisnik na Redditu i drugi na Fejsbuku tvrde da im je dilerski servis poslao predračune za popravke u iznosu od oko 33.000 dolara za potpunu zamenu baterije. Jedan korisnik koji očigledno nije bio tako srećan rekao je da mu je ponuda za zamenu baterije bila 38.000 dolara. Na neki način, to nije najgori slučaj, daleko od toga.

High voltage battery replacement
byu/_nicnik inBMWi3

Jedan korisnik na Redditu jednostavno je pitao: "Da li je ovo tačno?" i podelio je fotografiju servisne ponude od 71.208,27 dolara. Izuzetno, ovaj iznos ne samo da premašuje cenu potpuno novog i3 u 2021. godini, koja se kretala od 45.445 do 52.495 dolara, već je za 57% veći od preporučene maloprodajne cene u to vreme!

Takođe treba uzeti u obzir da bi u teoriji osoba mogla pronaći nezavisnu radionicu spremnu da obavi ovakav posao mnogo jeftinije. Mnogi veruju da od osam ćelija u bateriji i3 obično samo jedna prestane da radi na ovoj kilometraži. Ako je to tačno, ponovo, u teoriji, mogla bi biti zamenjena u pouzdanoj radionici ili od strane veštog mehaničara za manje od 10.000 dolara, pošto je jedan modul dostupan za manje od 3.500 dolara kod dilera.

U svakom slučaju, jasno je da ponekad najjeftiniji BMW i3 na kraju ne ispadne tako jeftin na duže staze.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group