Otkriće zaboravljenog klasičnog superautomobila nakon tri decenije

Brojni superautomobili su vremenom otkrivani na različitim mestima, napušteni dugi niz godina iz različitih razloga...

Međutim, The Late Brake Show emisija nedavno je naišla na nešto potpuno unikatno, ne po pitanju samog pronalaska, već i čitave priče koja je vodila do otkrića. U nedavnoj epizodi, Džoni Smit putuje u udaljeni deo Lejk Okruga u Kendalu, gde nailazi na Lamborghini Espada model, koji se nalazio parkiran u hibernaciji preko tri decenije, sklonjen od pogleda u jednom od ambara predivnog privatnog poseda.

Međutim, ovaj model verovatno nikada ne bi bio pronađen da nije bilo Dominika, čoveka koji je zaposlen kako bi se otarasio gomile metala koja stoji u ambaru i oslobodio ovaj prostor za nove vlasnike. Na njegovo veliko iznenađenje, u ovom ambaru našao se Espada model sa volanom na desnoj strani, jedan od svega sto trideset primeraka ikada kreiranih.

Sudeći prema Dominiku, Espada je dovežen na ovo imanje od strane vlasnika koji je tragao za mestom na kome ga može odložiti na neko vreme. Nakon što je plaćao tokom nekoliko meseci, vlasnik je naprasno nestao i niko više nikada nije čuo za njega. Bez ikoga ko bi ga preuzeo, ovaj Lamborghini Espada ostao je zarobljen na ovom mestu.

Kada je kompanija Lamborghini zahtevala od Marsela Gandinija da razvije novi automobil, njeni ljudi su želeli nešto što će biti potpuno drugačije od svega do tada. Espada linija zamišljena je kao veoma dobra za vožnju, pouzdana i luksuzna. Originalan plan je bio da modeli ove linije budu Grand Tourer varijante, a kao takve, uz malo inspiracije preuzete sa Lamborghini Marzal serije istog dizajnera i Beretone Pirana koncept automobila, Espada je stigao na tržište.

Gandinijeva Espada linija priključila se 1968. godine proizvodnom portfoliju kompanije Lamborghini, zajedno sa linijama Islero i Miura. Ukupno, Espada model proveo je jednu deceniju u proizvodnji, prolazeći kroz tri različita evoluciona procesa pre nego što je konačno penzionisan 1978. godine.

Nakon dobrog baštovanskog posla, koji je bio potreban kako bi se ušlo u ambar, Džoni i Dominik bili su u mogućnosti da konačno dođu nadohvat ruke od neprocenjivog Espada automobila, dok je na iznenađenje ovih ljudi, automobil delovao u iznenađujuće dobrom stanju, posebno kada se uzmu u obzir uslovi garažiranja i to da nije okretao svoje točkove trideset i nešto godina, kako od njegovog plavog kožnog enterijera, tako i do 3,9 litara velikog V12 motora koji se nalazi ispod haube.

Ovaj pronalazak biće postavljen na aukcijsku prodaju, gde i za koliko para ostaje da vidimo, ali je ipak najbolje od svega to što će se on, ako sve prođe kako treba, jednoga dana ponovo naći na ulicama neke zemlje.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group