Odmeravanje snaga najboljih nemačkih premijum sportaka

Automobili kao što su Audi RS6 Avant, BMW M5 CS, Mercedes-AMG E 63 S i Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo na savršen način kombinuju luksuz sa performansama...

Međutim, kako bi videli koji je od ovih modela brži, ljudi iza CarWow kanala nedavno su stavili sve ove modele na crtu kako bi ih uporedno testirali. Sva četiri modela poseduju V8 jedinice duplog turbo punjenja, ali Porsche takođe poseduje i elektronsku jedinicu, što u suštini znači da sa lakoćom može biti najmoćniji od svih, dok je sa druge strane potrebno imati na umu da je on ujedno i najteži.

U prvoj trci ubrzanja sva četiri automobila poletela su sa starta na spaktakularan način, uprkos tome što je asfalt bio prilično mokar. Odmah je moguće primetiti kako Porsche i BMW prelaze u vođstvo ispred Mercedes i Audi modela, postepeno se udaljavajući od njih. Kako se brzina uvećava, M5 CS otvara blagi razmak između njega i Panamera automobila, pobeđujući u ovom testu.

Druga trka bila je slična prvoj, ali ovoga puta je Mercedes bio nešto bliži Porsche modelu, iako zapravo nije mogao održati njegovu brzinu. Ovde je ponovo BMW izašao kao pobednik, finiširajući ispred Porsche i Mercedes automobila, dok je Audi do cilja stigao četvrti.

Kada sumiramo sva vremena, bitno je navesti da je M5 CS kompletirao 400 metara za 10,9 sekundi, u poređenju sa 11,3 sekundi koliko je bilo potrebno Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo automobil, odnosno 11,4 sekundi za E 63 S i 11,7 sekundi za Audi RS6 modele.

U standardnom CarWow maniru, održana je trka sa startom iz pokreta, u kojoj je M5 CS potpuno dominirao kada su sva četiri automobila bila u svojim najboljim modovima vožnje. Sa transmisijama u manualnom režimu, BMW, Mercedes i Porshe modeli su bili rame uz rame, ali je BMW ipak uspeo da pobedi za dlaku svoje rivale i ovaj put.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group