Obožavalac EV modela tvrdi da je njegov Tesla pokušao da ga odvede u grob ranije

Fred Lambert, veliki obožavalac Tesla automobila i urednik Electrek rubrike koja se bavi električnim vozilima, tvrdi da je njegov Model 3 pokušao da ga ubije dok se nalazio za volanom...

Prema rečima ovog čoveka, da nije intervenisao na vreme, on bi se zakucao pri brzini primerenoj autoputu. U prvi mah, njemu ništa nije delovalo neobično tokom vožnje i nakon što je aktivirao FSD sistem i održavao stabilnu brzinu od oko 117 km/h. Međutim, za ovog čoveka stvari su krenule nizbrdo kada je njegov model pokušao da pretekne drugo vozilo.

„Osetio sam da FSD Beta sistem agresivno vuče ulevo ka srednjoj traci“, izjavio je Lambert. Zbog toga što je držao ruke na volanu, što je definitivno najvažniji bezbednosni protokol koji brojni vozači Tesla modela otvoreno izbegavaju, on je bio u mogućnosti na vreme da vrati svoje vozilo nazad na put.

„Bilo je veoma zastrašujuće, gotovo da sam izgubio kontrolu ispravljajući FSD Beta sistem“, dodao je. „Preticao sam vozilo i mogao sam da se zakucam u njega da sam previše ispravio automobil. Nakon toga, Lambert je potpuno nepromišljeno ponovo podesio ovaj sistem i greška je ponovljena svega nekoliko momenata kasnije.

Kada je smotao ponovo u levu traku po drugi put sa FSD sistemom aktivnim, softver je ponovo počeo da leluja ka srednjoj traci i zatim je pokušao da proleti kroz neobeleženo U skretanje namenjeno samo za vozila koja imaju hitnu situaciju pri punoj brzini.

Na svu sreću, Lambert je ovoga puta bio spreman da preuzme kontrolu, ali deluje kao da posledice ovakvog ponašanja mogu biti itekako katastrofalne. Bilo kako bilo, Lambert tvrdi da ova greška podseća na one slučajeve kada su automobili sa aktivnim Autopilot sistemom naglo skretali ka izlaznim rampama bez ikakvog upozorenja, što je bio problem koji je zahtevao mnogo vremena kako bi bio rešen.

„Tesla Autopilot sistemi u početku skretali su na izlaznim rampama kada nije trebalo, ali je to nešto što je proizvođač nedavno sredio“, izjavio je Lambert. „Ovo se makar u mom slučaju nije ponovilo više nikada, a nakon što mi se ovo dogodilo podneo sam tiket kompaniji Tesla i napisao da je njihov autopilot pokušao da me ubije i da to poprave.“

Kako ovaj stručnjak smatra, greška koja dovodi do ovakvih slučajeva predstavlja poslednje ažuriranje FSD sistema, koje se on opisuje kao novi agresivni bag. Ovo može biti slučaj, jer je kompanija Tesla bila primorana da povuče ažuriranja koja su izazivala udese u prošlosti, ali možda je ovoga puta pravo vreme da iskreno izađe u javnost i kaže u kom se stanju njena tehnologija nalazi i da ona nije ni blizu potrebnim bezbednosnim nivoima kako bi sama tumarala ulicama.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group