Koristimo kolačiće da poboljšamo Vaše iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, saglasni
ste sa korišćenjem web kolačića. Za više informacija pogledajte našu Politiku kolačića.
Francuski sportski automobili ne mogu biti ikoničniji nikada od originalnog Alpine A110 modela, a jedan primerak ove linije u savršenom stanju nedavno se pojavio na jednoj aukciji u Italiji...
Ova posebna A110 jedinica dolazi iz serije 1600 i originalno je prodata u Napulju. Ovaj predivni klasik ofarban je u istoj prepoznatljivoj nijansi plave boje koja krasi brojne druge A110 modele iz istog perioda i danas stoji na originalnim aluminijumskim točkovima, na kojima se nalaze 165HR13 Michelin XAS gume.
Sudeći prema kući Bring A Trailer, brojna poboljšanja i modifikacije kreirani su na ovom automobilu. Ovaj model prošao je kroz proces opsežne restauracije kompletirane 2010. godine, tokom koje je i karoserija dobila svežu boju. Brojni drugi delovi su takođe osveženi, uključujući prednji i zadnji hromirani branik, zadnje usisnike vazuha, retrovizor sa vozačeve strane, poklopce farova od pleksiglasa i prednje maglenke, dok su svemu dodati i podesivi amortizeri kompanije Koni.
Enterijer ovog automobila izgleda kao predivno mesto za sedenje, koje krase sedišta presvučene crnom kožom, zajedno sa kontrolnom tablom, panelima vrata i patosnicama u istoj boji. Klasični Alpine model takođe poseduje i brojne aluminijumske akcente, rol bar i zadnju policu sa vinilnim trakama za vezivanje. MOMO upravljač umotan kožom takođe predstavlja pravu poslasticu za oko.
Za pokretanje ove prelepe mašine zadužen je četvorocilindrični motor zapremine 1,6 litara, sa duplim rear Weber 45 DCOE karburatorom, takođe osveženim tokom restauracije. Uparen sa ovim motorom dolazi petostepeni manualni manjač, dok ispod svog kaiša ova jedinica ima svega 35.000 pređenih kilometara i može kotrljati decenijama koje dolaze bez ikavih briga.
Slavni francuski proizvođač kreirao je originalnu A110 seriju između 1963. i 1977. godine, sa prvencem opremljenim malim motorom od 956 cc. Međutim kako su godine prolazile, agregati su postajali sve veći i veći, startujući sa 1,1 litara, pa postepeno prelazeći na 1,3, 1,4, 1,5 i 1,6 litara zapremine, a kada je ovaj posebni primer u pitanju, on stvara zavidnih 140 ks.
Mercedes je najavio da će predstojeća G-Class EV serija biti ponuđena sa opcionim baterijskim pakovanjem koje koristi hemiju silikonskih anoda kompanije Sila...
Sistemi naprednih vozačkih asistencija postaju sve češća pojava u modernim automobilima, međutim kada korisnici urade nešto neočekivano, sudeći prema poslednjem istraživanju, one s...
Veoma retki Ferrari 333 SP sporski prototip trenutno se nalazi u prodaji, koja će ga novom vlasniku obezbediti po cifri koja tera suze na oči više nego glumica u meksičkoj sapunici...
Većina nas je u jednom delu svog života čula za izraz kako je automobil toliko brz da mu vrata otpadaju, ali to se jednom Ford Maverick modelu, specijalizovanom za trke ubrzanja, z...
Jedna kolekcija vozila koja bi svakog obožavaoca automobila dovela do ludila, odlazi na aukciju nakon što je njen vlasnik uhapšen pod sumnjom za švercovanje narkotika i nelegalno p...