Porche je napravio poslednji primerak 918 Spyder modela u svojoj fabrici u Zuffenhausenu, 21 mesec nakon što je prvi put sišao sa proizvodne linije...
Poslednji u nizu iz linije superautomobila iz Porschea koja obuhvata 904 Carrera GTS, the 959, 911 GT1 i Carrera GT, 918 Spyder hibridni automobil je pionir tehnologije. Svaki od prethodnika ovog modela je doneo nešto novo u automobilsku industriju. 904 Carrera GTS je došla sa osnovom od polimera i čelika kako bi se postigla mala težina, 959 je uveo elektronski kontrolisan pogon na sve točkove, 911 GT1 je probio put za korišćenje karbonske tehnologije u proizvodnim modelima, a Carerra GT je prvi proizvodni automobil čija je šasija i drugi delovi u potpunosti napravljeni od karbonskog polimera CFPR.
Ipak, sve svoje čuvene prethodnike je prestigao 918 Spyder kada je u pitanju tehnologija. Sa dva električna motora koji rade kao jedan zajedno sa 4.6 V8 motorom, sa karbonskim telom i osnovom, varijabilnom aerodinamikom i adaptivnom zadnjom osovinom, 918 Spyder je najsofisticiraniji proizvodni automobil ikada napravljen.
Porshce je uneo i promene u proizvodni proces kod modela 918. Na primer proizvodna traka je u potpunosti sa bežičnim alatima, kao što su šrafcigeri na baterije kojima se kontroliše preko Bluetootha, a to je samo jedna od novina koju su uveli.
O.R: