Najružniji i najbolji M2 do sada

Brojni ljudi veruju da novi BMW M2 ne samo da izgleda značajno lošije od svojih prethodnika, već i da je ružan autombil...

Kris Haris je jedan od tih ljudi, ali on ipak otkriva u svom poslednjem izdanju Collecting Cars emisije da je novi M2 daleko bolji automobil u svakom drugom smislu od prošle generacije.

Poboljšanja koja novi model donosi startuju ispod haube, gde se u M2 modelu sada nalazi trolitarski ravni šestocilindraš, duplog turbo punjenja, koji predstavlja derivat novih M3 i M4 mašina. Dok je prethodna generacija M2 Competition i M3 CS takođe poseduju trolitarske šestice duplih turbo punjanja, one ipak imaju starije verzije agregata, poznate kao S55.

Haris tvrdi da motor novog modela daleko bolje odgovara na gas u poređenju sa njegovim prethodnikom, ali istovremeno priznaje da on ne zvuči toliko dobro zbog svih ograničenja vezanih za kontrolu emisija. Nevezano sa tim, on priznaje da nova mašina vuče kao magarac, što uopšte ne čudi jer je ovaj motor dobar za 453 ks pri 6.250 rpm i 550 Nm obrtnog momenta između 2.600 i 5.950 rpm.

Naravno, nije samo motor ono što novi M2 čini boljim od automobila koji menja, jer kupci mogu kupiti svoje modele sa šestostepenim manualnim menjačima, a uprkos tome što i stariji modeli mogu dobiti iste transmisije, Haris dodaje da je novi automboil daleko bolji i omogućuje dosta intuitivnije iskustvo, čineći šaltanje potpunim uživanjem. Kočenje novog modela takođe je izuzetno i dok upravljanje deluje prilično inertno, novinar je bio u potpunosti oduševljen njegovom šasijom, nazivajući je ’uzvišenom’.

Napredak u tehnologiji vešanja obezbedio je inžinjerima BMW M odeljenja razvoj automobila koji pruža brilijantno ponašanje na putu, potpuno uglađeno ispravljanjući sve njegove nepravilnosti. Ovo vožnju čini daleko komfornijom na dužim putovanjima, dok veći volumen automobila znači više praktičnosti. Haris je pun reči hvale za novi M2, za koji tvrdi da bi se mogao smatrati pravim naslednikom E46 M3 serije.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group