Najbolji od najboljih - 3 kupea za svačiji ukus

Više slika

Više slika

U velikim grupama modela na tržištu, uvek se nekoliko njih posebno ističe izvanrednim karakteristikama i kvalitetom...

Iako svako poseduje svoje mišljenje, pravi izbor se uvek svodi na najbolju ocenu, vezanu za komfor, kvalitet izrade, osećaj prilikom vožnje i najvažnije, bezbednost. Bez preterane uvertire, možemo odmah preći na predstavljanje tri, zvanično najbolja kupe automobila u industriji.

Lexus LC 500

LC 500 model predstavlja sledeći korak u dizajnu japanske kompanije, sa svojim niskim i širokim stavom, ogromnim točkovima, prednjim i zadnjim delom koji donose prilično izražajan izgled. U neke od glavnih dizajnerskih elemenata ovog automobila, gotovo sigurno možemo uvrstiti brutalno oblikovane farove i štop svetla, inspirisane LF-LC koncept jedinicom, koja je debitoavala tokom 2012. godine.

Masivni petolitarski V8 motor unutrašnjeg sagorevanja, stvara 451 ks i zadužen je za ultimativnu vožnju ovog kupea. Nova šasijska platforma sa sistemom pogona na zadnjoj osovini i vrhunskim vešanjem, omogućuje solidnu i komfornu vožnju. Opseg vozačkog kvaliteta modela LC 500 može da varira od relaksirajućeg/krstarećeg, do sportskog, u zavisnosti u kom izabranom modu vožnje se kreće.

Mercedes–AMG GT C Roadster

Iako je napajan identičnim četvorolitarskim bi-turbo V8 motorom kao i njegov blizanac čvrstog krova, ovaj GT C Roadster nije samo kreacija koja pruža vetar u kosi ili obrvama onome ko nema dlake na glavi. Karoserija ovog modela, kreirana je gotovo  iz početka i u pogonu AMG-a, a sa blizancem kompanije Mercedes deli haubu, vrata i zadnje krilo.

AMG varijata se razlikuje od GT Roadster autoemobila nižom i širom siluetom, svojim branicima i rubivima točkova, koji su dosta veći, kao i šriom Panamericana maskom hladnjaka. Ova prednja maska poseduje aktivne zatvarače, koji poboljšavaju aerodinamiku modela. GT linija je potpuno dizajnirana u AMG okvirima, priključene Mercedes-Benz divizije performansi, zadužene za direktnu i čistokrvnu vezu sa trkčakom tehnologijom kompanije.

Porsche 718 Boxster S

Vrhunski dizajn, ultra laka konstrukcija i efikasan pogonski sklop, predstavljaju glavne epitete koji se mogu povezati sa poslednjom generacijom Boxster S automobila. Ovaj model dobio je ime po trkačkoj legendi kompanije Porsche, osvajaču 24 Hours of Le Mans and i Targo Florio trka tokom kasnih pedesetih i početka šezdesetih godina. 718 Boxster S automobil pokreće četvorocilindrični boxer motor zapremine 2,5 litara, dobar za 350 ks.

Ova jedinica čini novi model dosta jačim i efikasnijim od njegovog prethodnika, koji je posedovao agregat sa šest cilindara u ravni. Linija u standardnom paketu donosi PDK automatski menjač duplog kvačila kompanije Porsche, ali svi ljubitelji mehaničkog prenosa, svoje modele mogu poručiti sa šestostepenim transmisijama. Dodatno, upravljački sistem 718 Boxster S modela pozajmljen je sa trenutne serije 911, tako da su povezanost, aktivno upravljanje, uz komfor i sportski duh, potpuno zagarantovani prilikom vožnje.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group