Mercedes-AMG GT 63 S predstavja veoma ozbiljan sedan performansi, ali ovaj koji možemo videti u snimku koji ispod teksta sledi impresivniji je od ostalih...
U standardnoj formi, četvorolitarska V8 jedinica sa dva turbo punjenja Mercedes automobila, izbacuje velikih 630 ks i 900 Nm obrtnog momenta. Vlasnik ovog posebnog primerka očigledno nije bio zadovoljan i dodao je par novih turbo punjanja, postavljenih zajedno sa Akrapovic izduvnim sistemom, uz malo softverskog tjuniranja motora, u paketu zaduženom za stvaranje 870 ks i 1.050 Nm obrtnog momenta. Željan da sazna koliko je zapravo ovaj model brz u stvarnom svetu, Danijel Abt ga je postavio na liniju pored McLaren 765LT automobila.
Britanski proizvođač tvrdi da njegov četvorolitarski V8 twin-turbo motor iz 765LT modela, razvija 755 ks i 800 Nm obrtnog momenta, ali su dino testovi otkrili da je ova mašina na radilici bliža cifri od 850 ks. McLaren teži oko 907 kg, što je dosta manje od njegovog suparnika.
U prvoj trci, Mercdes-AMG GT 63 S imao je superiorniji start zahvaljujući pogonu na sva četiri točka. On je ostavio McLaren u prašini dok se britanska mašina borila da održi svoju snagu na zemlji i inicijalno je delovala kao da je daleko i od same pomisli na pobedu. Međutim, kada je britanska raketa savladala svoje probleme sa trenjem, ona je u stilu svemirskog broda proletela pored Mercedes modela. U testu, Mercedes auomobilu trebalo je svega 3,09 sekundi kako bi stigao do stotke, dok je McLaren u ovim uslovima obeležio svoj sprint sa četiri sekunde.
U drugoj trci i sa gumama oba modela zagrejanim do savršene radne temperature, Abt je dobio bolji start sa McLaren modelom i gotovo je uspeo da bude ravan modelu Mercedes pri sprintu sa linije do stotke, što mu je omogućilo suptilnu pobedu bez previše truda.
N.Đ.