Mercedes obećava revolucionarne i jeftinije baterije u novim EV G-Class modelima

Mercedes je najavio da će predstojeća G-Class EV serija biti ponuđena sa opcionim baterijskim pakovanjem koje koristi hemiju silikonskih anoda kompanije Sila...

Sudeći prema proizvođaču, ovi visokosilikonski anodni materijali uvećavaju energetsku gustinu baterija bez kompromisa po pitanju bezbednosti ili bilo kojih drugih performansnih parametara.

Kompanija je izjavila da, u poređenju sa ćelijama koje su komercijalno dostupne danas, tehnologija brenda Sila omogućuje 20 do 40% povećanje energetske gustine, dostižući više od 800 Wh-l po ćelijskom nivou. Ovo je pozamašno povećanje koje će omogućiti budućim vozilima skladištenje veće količine energije na istom prostoru, što će takođe značajno povećati i njihov ukupni prelazni opseg.

Mercedes još uvek nije spreman da otkrije sve detalje, ali brend očekuje da će ovu tehnologiju predstaviti sa G-Class EV opsegom 2025. godine. Kompanija je dodala da će silikon anodni materijali biti kreirani u vašingtonskoj fabrici brenda Sila, upotrebom 100% energije iz obnovljivih izvora, dok će nemački gigant biti prvi javno najavljeni kupac iz sveta autoindustrije.

Uprkos tome što Sila nije preterano snažno ime u svetu kreiranja baterija, kompanija Mercedes investirala je u ovaj brend 2019. godine u okviru svog istraživanja i razvojnih planova za kreiranje naprednih baterija za buduća električna vozila. Ova investicija će se sada isplatiti jer predstojeće linije moraju dobiti visokotehnološke baterije, koje će pružati daleko veće prelazne opsege u poređenju sa tradicionalnim modelima.

Markus Šafer, direktor Tehnološkog odeljenja kompanije Mercedes, izjavio je: „U brendu Sila imamo vodećeg partnera koji će nam pomoći da napajamo naše buduće generacije luksuznih električnih vozila, sa njegovom visokoinovativnom anodnom tehnologijom. Isporučivanje ovako visoke energetske gustine predstavlja revolucionarnu stavku i dozvoljava nam da razmišljamo u potpuno novim pravcima kada razvijamo buduće električne modele“.

Direktorova izjava dobila je eho u vidu zvaničnog stava izvršnog direktora kompanije Sila, Džina Berdihevskija, koji je naveo: „Fokusirani smo na isporučivanje materijala koji su troškovno efikasni i sposobni da ispune obećanje električnih vozila, radeći na omogućavanju dužeg energetskog opsega, skraćivanju vremena potrebnog za punjenje i smanjivanju baterijskih troškova po jednom kWh.”

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group