Dosta toga je napisano, izgovoreno i zabeleženo kada je u pitanju klasični Mercedes-Benz 300 SL model, ali ergonomski problemi njegovog enterijera često su zanemarivani, dok su legendarna vrata galebovo krilo samo početak...
Za automobil dizajniran kako bi ispod karoserije smestio ultra-lagani, ali veoma visoki cevasti podfrejm koji ojačava čitavu konstrukciju, Mercedes je odlučio da kreira vertikalno otvarajuća vrata koja će na najlakši mogući način omogućiti korisnicima izlazak i ulazak iz putničke kabine, nešto što kabriolet izdanju kasnije nije trebalo jer je nemački proizvođač postao sve bolji u konstruisanju cevastih podramova.
Sa druge strane, ovaj ram je značio da su bočne stranice automobila izuzetno široke i da to automatski pobija nade za kreiranje olakšanog ulaska i izlaska, nevezano sa ekstremno naprednim vratima, kao što je Dag Demuro dokazao u svom poslednjem videu. Uprkos tome što je moguće oboriti volan kako bi vozač dobio više mesta za noge, on se obrće ka vozačevim grudima, što je svakako daleko od idealnog, posebno za automobil čija se cena meri milionima poslednjih godina.