Maserati u problemima

Više slika

Više slika

Njihov novi model kojim su uspeli da privuku pažnju čitavog sveta, postao je zastareo jer se tako dugo odlaže njegova proizvodnja…

Maserati je po svemu sudeći dobio virus odlaganja, što je zaista tužno kada se radi o ovom brendu koji obožavamo i kom želimo samo ono najbolje. Ipak, to se dešava. Maserati se trudi da postigne sve svoje ciljeve, dok ostatak industrije obeležava prelaz na električne automobile proizvodnjom brojnih noviteta.

Prethodno smo čuli da će za tri godine, sasvim električni Alfieri model doći na tržište, ali direktor Maserati Europe, Đulio Pastore, kaže da se to neće desiti pre nego što se predstavi hibridni model, kako je elektrifikacija nemoguća na trenutnoj platformi. “Trenutna platforma nam dozvoljava proizvodnu hibrida. Radimo na tome, i do 2019.godine ćemo biti spremni za takav model.

Maserati brend svakako želi da se posveti alternativnim izvorima energije pre nego što odustane od ove price. “Istražujemo različite opcije za hibride, razmatramo plug-in i standardne varijante, kao i 48v sistem i električne automobile. Svi pokušavaju da uvide šta je najbolja opcija”, dodao je Pastore. Eventualno, ovi hibridi bi trebalo da raskrče put sasvim električnim modelima.

Prvi hibridni Maserati model će verovatno biti Levante SUV, kog će pratiti Gran Turismo i Gran Cabrio modeli, koji bi trebalo da budu predstavljeni za dve godine, mada ko će ga znati sa svim odlaganjima koja je ovaj brend imao. Kada baterijski bataljon osvoji ovu kompaniju, možemo očekivati svaki model, od GT blizanaca preko Quattroporte i Ghibli, pa sve do Levante modela u hibridnim verzijama.

Drugi proizvođači poput GM i Toyota predstavljaju već godinama gasno-električne pogone, i možemo slobodno reći da tu nauku drže u malom prstu, ali Maserati definitivno kasni u toj priči.

N.Đ.

 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2025. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group