Finiširan u veoma čistoj crnoj šemi boja, Nürburgring paket dodaje ultralagane magnezijumske BBS točkove i obilje eksterijernih komponenti od ugljeničnih vlakana, preko redizajniranog prednjeg splitera do velikog zadnjeg stabilizatora i kanarda na nosu, zajedno uključenih kako bi popravili silu potiska, ali su istovremeno smanjili i maksimalnu brzinu, što zapravo nije ništa značajno, zbog toga što automobil dostiže stotku za 3,7 sekundi, pre nego što zakuca do maksimalnog uzbrzanja od 325 km/h.
4,8 litara veliki V10 motor dobio je 10 ks više za konačnih 562 ks i svoju crvenu liniju poseduje na ikoničnih 9.000 rpm, stvarajući neverovatnu pesmu koja dolazi iz tri izduvne grane na zadnjoj strani. Šestostepeni manualni menjač automatskog kvačila menja brzine u vremenskom okviru manjem od 0,15 sekundi, dok je tjunirano vešanje spustilo automobil za 0,4 inča radi dostizanja boljeg centra gravitacije i samim tim boljeg upravljanja.
Ovaj posebni primerak je u gotovo fabričkom stanju, sa nešto manje od 1.497 kilometara na odometru, što je u kombinaciji sa njegovom perfektnom očuvanošću definitivno dovelo do toga da prevaziđe cifru od 1,6 miliona dolara na svom aukcijskom događaju.
Ova sada već slavna linija definitivno predstavlja budući klasik i u toku sledećih nekoliko godina sve više njenih modela pojavljivaće se u prodaji niotkuda, posebno zbog toga što je Lexus LFA jedan od najboljih i najlepših sportskih kupea svih vremena.
N.Đ.