Pre nekoliko meseci svet je mogao posvedočiti recikliranom Lamborghini Huracan modelu pretvorenom u namenski unikat od strane Krisa Steinbahera, sa youtube kanala B is for Build...
Nazvan Jumpacan, ovaj model je originalno trebalo da se takmiči u Mint 400 šampionatu tokom prošlog marta, ali su od tada sve trke prebačene za sledeći decembar. U međuvremenu, Steinbajer je bio u mogućnosti da potpuno izmeni ovaj model i pretvori ga u funkcionalnu jedinicu, dok u novom videu možemo videti kako izgleda njegova vožnja.
Najočigledija modifikaciju predstavlja cevasti ram ovog neverovatnog vozila. Pored njega, automobil je 3D skeniran od strane kalifornijske SE Motors kompanije, koja je razvila specilani terenski sistem vešanja i ostale šasijske komponente. Ova mašina smeštena je na 35 inča velike prednje i 37 inča velike zadnje gume, a umesto da ih okreće originalni V10 motor, za snagu ove jedinice zadužen je LS V8 model sa manualnim menjačem. Jumpacan poseduje kočioni sistem Mustang GT500 modela i enterijer je potpuno ogoljen kako bi se prilagodio trkačkim pravilnicima.
Koliko god bili impresionirani ovim modifikovanim automobilom, ne možemo, a da se ne pitamo koliko je obde od Lamborghini modela zapravo ostalo? Egzotični V10 je izvađen, ključni segmenti enterijera su otišli i njih su zamenila sportska sedišta i prateći elementi, vrhunsko vešanje, koje iako ne bi pomoglo previše u terenskim uslovima, više ne postoji, pa čak i ikonični stil italijanskog brenda nije tu jer su prednji i zadnji deo morali biti uklonjeni. Na kraju, sve što je ostalo od originalnog superautomobila jeste putnički segment karoserije, ali to možda ipak nije dovoljno kako bi se ovo vozilo okarakterisalo kao Lamborghini.
Povodom tridesetogodišnjice kultne pobede modela McLaren F1 GTR #59 na 24 časa Le Mana 1995. godine, McLaren Automotive lansira ekskluzivnu ediciju superautomobila – McLaren 750S L...
Vlasnik Aston Martina Valkyrie vrednog 5 miliona dolara platio 50.000 dolara za detaljno čišćenje i zaštitnu foliju – jedan pogrešan pritisak dugmeta mogao ga je koštati 220.000 do...
Kada je Kristi D’Ambrosio-Korel, bivša tehnološka direktorka iz Njujorka, odlučila da uplovi u svet luksuznih automobila, nije imala nameru da pravi „još jedan“ električni automobi...
U eri kada je smanjenje emisije ugljen-dioksida imperativ, BMW je predstavio revolucionarni materijal koji bi uskoro mogao zameniti karbonska vlakna u automobilskoj industriji…
U južnom Mičigenu, gde su popravke puteva gotovo stalni deo pejzaža, jedan vozač Forda Bronco Sport uspela je da svojim neoprezom dodatno zakomplikuje ionako zahtevne radove…
U zemlji pod pritiskom sankcija i u senci rata, ruski proizvođač automobila Avtovaz odlučuje da ne stane – već da odgovori premijerom potpuno novog SUV modela…
Kašnjenje na razgovor za posao obično podrazumeva izvinjenje, malo stresa i eventualno kafu manje. Ali Azmir Djurković, 19-godišnjak, odlučio je da to reši drugačije — tako što je...
U prodaji superluksuznih vozila, svaki detalj je pod lupom: brošura mora da miriše, lak da sija, a prevoz? Pa, valjda ne bi trebalo da završi kao scenario za novi deo Gone in 60 Se...
Kao po nepisanom pravilu, nijedan Cars and Coffee događaj ne može da prođe bez onog jednog vozača koji misli da je parking mesto startna linija Le Mansa...
Koristimo kolačiće da poboljšamo Vaše iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, saglasni
ste sa korišćenjem web kolačića. Za više informacija pogledajte našu Politiku kolačića.