Napajan dvolitarskim turbo četvorocilindrašem dobrim za 276 ks i 392 Nm obrtnog momenta, i30 N takmiči se sa modelima kao što je Golf GTI i nedugo nakon što je izašao na tršište, uspostavio je sebe kao veoma pouzdan i cenjen kompakt gde god da se prodaje.
Gume koje su ovde u pitanju dolaze od kompanije Pirelli i montirane su na osamnaestoinčne točkove, a inače su dostupne u četiri različita nivoa peformansi, dok su tokom ovog testa upoređene sve, tačnije ulično fokusirane Pirelli P Zero PZ4 ultra-visokih performansi i P Zero Trofeo R gume - namenjene trkačkom danu sa normalnim automobilima, zajedno sa dva seta slik sportskih modela. Jedan komplet dizajniran je posebno za Ferrari trkačke automobile, dok je drugi namenjen touring automobilskom trkanju, što ih čini boljim za modele sa prednjom vučom.
Iako teoretski i30 N nije dovoljno snažan kako bi imao sve prednosti na ovaj način dizajniranih pneumatika za čiste trkačke automobile, sam voditelj emisije priznaje da ga je rezultat potpuno iznenadio.
N.Đ.