Koliko trkačke gume doprinose performansama normalnih modela

Nije teško razumeti zbog čega su posebni sportski pneumatici, koji svojim specijalnim dizajnom dodaju veći kontakt sa ravnim površinama, bolji od regularnih uličnih guma...

Međutim, da li regularni sportski automobili mogu imati bilo kakve prednosti po pitanju performansi kada je u pitanju to dodatno prijanjanje koje ovakve specijalne gume sa sobom donose?

Upravo se ovo pitao i kanal Tyre Reviews u svom poslednjem videu, opredelivši se za veoma dobar, ali pomalo i skroman model performansi, dovoljno moćan kako bi se iskoristilo dodatno prijanjanje na asfalt koje ravne gume omogućuju. U suštini, ljudi iza ovog kanala želeli su da predstave svim entuzijastima da li je potrebno da se okreću ka slik pneumaticima prilikom odlaska na trkačku stazu sa normalnim automobilom.

Napajan dvolitarskim turbo četvorocilindrašem dobrim za 276 ks i 392 Nm obrtnog momenta, i30 N takmiči se sa modelima kao što je Golf GTI i nedugo nakon što je izašao na tršište, uspostavio je sebe kao veoma pouzdan i cenjen kompakt gde god da se prodaje.

Gume koje su ovde u pitanju dolaze od kompanije Pirelli i montirane su na osamnaestoinčne točkove, a inače su dostupne u četiri različita nivoa peformansi, dok su tokom ovog testa upoređene sve, tačnije ulično fokusirane Pirelli P Zero PZ4 ultra-visokih performansi i P Zero Trofeo R gume - namenjene trkačkom danu sa normalnim automobilima, zajedno sa dva seta slik sportskih modela. Jedan komplet dizajniran je posebno za Ferrari trkačke automobile, dok je drugi namenjen touring automobilskom trkanju, što ih čini boljim za modele sa prednjom vučom.

Iako teoretski i30 N nije dovoljno snažan kako bi imao sve prednosti na ovaj način dizajniranih pneumatika za čiste trkačke automobile, sam voditelj emisije priznaje da ga je rezultat potpuno iznenadio.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group