Kolekcionar koji je davne 1969. godine sam sebi kreirao SUV Ferrari

Koncept krosover modela kompanije Ferrari, koji je uzburkao emocije brojnih puritanaca među obožavaocima ovog brenda, stići će uskoro u svojoj proizvodnoj formi, ali Purosangue zapravo neće biti prvi model ove vrste koji će imati veze sa itaijanskom kompanijom...

Takoreći prvenac u krosover segmentu, koji tada nije ni postojao, bio je model iz šezdeset i devete godine imena Jerrari, koji je podsećao na mešavinu svega što je autoindustrija imala i predstavljao je vlasništvo kolekcionara i vlasnika kazina, Bila Haraha. Koncept 1969 Jerrari modela rođen je nakon što je Harahov mehaničar uništio njegov 1969 Ferrari 365 GT 2+2 tokom snežne mećave u blizini Rina.

Harahova prva pomisao je bila naravno, da bi Ferrari sa pogonom na svim točkovima bio savršen za ovakve uslove. Ubeđen u svoju brilijantnu ideju, onvaj milioner je zamolio komandanta lično, Enca Ferarija, da mu kreira jedan. Poznat po tome što nije tip čoveka koji se drži parole "mušterija je uvek u pravu", Enco ga je glatko odbio. Međutim, Harah je odlučio da sam napravi jedan takav model.

Njegov nesrećni mehaničar uzeo je prednji deo slupanog Ferrari modela i uglavio ga na 1969 Jeep Wagoneer. Oni su zatim uzeli V12 mašinu sa 320 ks kompanije Ferrari i povezali je sa trostepenom Jeep transmisijom. Nakon nekoliko godina, Jarrari je prebačen ponovo na američku snagu, koja je došla u formi 5,7 litara velikog Chevy V8 motora. V12 jedinica je u međuvremenu otišla u drugi Wagoneer model iz 1977. godine, čiji je eksterijer ostao nemodifikovan kako bi održao zvaničnu i nenametljivu formu i prikladno je nazvan Jerrari 2.

Ovaj posebni Jerrari 1 i dalje poseduje V8 jedinicu i finiširan je u zelenoj boji, koja predstavlja potpunu suprotnost koju nađa svest ima vezano za Ferrari modele, čak i onda kada su originalno finiširani u kremasto beloj nijansi. Vozilo je napustilo Harahovu kolekciju nakon njegove smrti 1978. godine, kako bi konačno našlo svoj put do Nemačke tokom 2008. godine, odakle se sada i prodaje. Uprkos tome što je više od pedest godina star, Jarrari poseduje nešto više od 11.000 pređenih kilometara na odometru.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group