Kada je prvi put predstavljen na Paris Motor Show sajmu automobila 2008. godine, brojni su ljudi bili potpuno zadivljeni Lamborghini Estoque modelom, koji nažalost nije dočekao svoju proivodnu seriju...
Estoque je upotrebio aluminijumski ram Audi A8 modela, dodavši mu V8 motor Lamborghini Gallardo linije sa 556 ks, koji je svu snagu slao na sva četiri točka putem sedmostepenog menjača duplog kvačila. Prema očekivanjima, ova mašina je bila u mogućnosti da dostigne brzine od 305 km/h.
Pored dobrog izgleda, daleko lepšeg od originalnog Porsche Panamera modela, koji je izašao u isto vreme, ovaj projekat nažalost nikada nije ugledao serijsku proizvodnju. "Nakon predstavljanja u Parizu, naš koncept je dobio izvanredne kritike i medijsku pažnju, međutim, ispostavilo se da odbor VW grupacije nije previše ubeđen u njegovu fleksibilnost, preferirajući i gurajući napred proizvodnju Porsche Panamera četvorosed superautomobila", izjavio je glavni dizajner Mike Fernie.
Estoque model je zapečaćen 2009. godine, ali je vraćen u razmatranje godinu dana kasnije kada su prodaje kompanije Lamborghini počele da opadaju. Automobil je trebalo da stigne na ulice do 2012. godine, sa predproizvodnim modelom kreiranim kako bi odgovarao svim regulacionim merama prilikom sudara i zakonima o zaštiti pešaka.
Međutim, kompanija je ponovo izgubila finansijsku podršku za svoj projekat od samog vrha grupacije, sa Stefanom Vinkelmanom, tadašnjim izvršnim direktorom, koji je tvrdio da će Estoque dobiti jedino finansiranje izvodivosti od kompanije VW i ništa više. To je zapravo bio poslednji ekser u kovčegu ovog predivnog automobila.
Ideja stvaranja Lamborghini modela sa četvoro vrata i motorom sa prednje strane ipak jeste oživela kasnije sa modelom Urus, imenom koje se provlači još od 2008. godine i najranijih dana Estoque koncepta. Sa kupcima koji su potpuno odlepili za SUV automobilima, Urus je imao neverovatan uspeh po pitanju prodaje, tako da možemo pretpostaviti da je odluka kompanije Lamborhini bila prava. Sve to ipak nije dovoljno kako bi nas sprečilo da se pitamo šta bi zapravo bilo da je ova mašina ugledala svetlost dana.
Povodom tridesetogodišnjice kultne pobede modela McLaren F1 GTR #59 na 24 časa Le Mana 1995. godine, McLaren Automotive lansira ekskluzivnu ediciju superautomobila – McLaren 750S L...
Vlasnik Aston Martina Valkyrie vrednog 5 miliona dolara platio 50.000 dolara za detaljno čišćenje i zaštitnu foliju – jedan pogrešan pritisak dugmeta mogao ga je koštati 220.000 do...
Kada je Kristi D’Ambrosio-Korel, bivša tehnološka direktorka iz Njujorka, odlučila da uplovi u svet luksuznih automobila, nije imala nameru da pravi „još jedan“ električni automobi...
U eri kada je smanjenje emisije ugljen-dioksida imperativ, BMW je predstavio revolucionarni materijal koji bi uskoro mogao zameniti karbonska vlakna u automobilskoj industriji…
U južnom Mičigenu, gde su popravke puteva gotovo stalni deo pejzaža, jedan vozač Forda Bronco Sport uspela je da svojim neoprezom dodatno zakomplikuje ionako zahtevne radove…
U zemlji pod pritiskom sankcija i u senci rata, ruski proizvođač automobila Avtovaz odlučuje da ne stane – već da odgovori premijerom potpuno novog SUV modela…
Kašnjenje na razgovor za posao obično podrazumeva izvinjenje, malo stresa i eventualno kafu manje. Ali Azmir Djurković, 19-godišnjak, odlučio je da to reši drugačije — tako što je...
U prodaji superluksuznih vozila, svaki detalj je pod lupom: brošura mora da miriše, lak da sija, a prevoz? Pa, valjda ne bi trebalo da završi kao scenario za novi deo Gone in 60 Se...
Kao po nepisanom pravilu, nijedan Cars and Coffee događaj ne može da prođe bez onog jednog vozača koji misli da je parking mesto startna linija Le Mansa...
Koristimo kolačiće da poboljšamo Vaše iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, saglasni
ste sa korišćenjem web kolačića. Za više informacija pogledajte našu Politiku kolačića.