Klasični Land Rover sa tri osovine i savršenom karoserijom

Svako ko se seća suludog modela Geländwagen Mercedes-AMG sa tri osovine, kreiranog između 2013. i 2015. godine, zna da je on dolazio sa 5,5 litara velikim AMG V8 motorom duplog punjenja, dobrim za 536 ks...

Ovaj šestotočkaš bio je postavljen na G-Wagen šasiju Manga Steyr modela kreiranog specijalno za austrijsku vojsku. Portalne osovine i pet elektronskih brava diferencijala omogućile su ovm čudovištu savršenu udaljenost od tla i obrtni momeat koji je mogao da ga protera svuda, dok je AMG motor bio zadužen za uspešno pokretanje ovog kolosa od preko četiri tone do stotke iz mesta za nešto manje od šest sekundi.

Međutim, AMG nije jedini evropski proizvođač koji je posedovao terenske mutante sa šest točkova, pokretane V8 jedinicama. Podjednako luda mašina jeste i Land Rover Series 3 model koji poseduje retki Stage 1 V8 agregat, oni su većinom bili slabi četvorocilindraši u benzin i dizel verzijama, a ujedno dolazi sa daleko ekskluzivnijom troosovinskom konverzijom.

Ovaj Land Rover sišao je sa fabričke trake 1981. godine, kao standardna Series 3 109 V8 jedinica kratkog međuosovinskog rastojanja pre nego što je poslata u radionicu Townley Cross Country Vehicles brenda radi izvršavanja 6x6 operacije. Nazvan Townley 6, ovaj model dodaje trideset inča postojećoj 109 inča velikoj šasiji i još jednu osoviunu, povećavajući kapacitet tovarnog prostra i pružajući joj daleko bolji stav.

Model koji se trenutno nalazi u prodaji Land Rover Centre Huddersfield predstavništva u Velikoj Britaniji, dolazi sa cenom od 39.995 funti, ali je potpuno spreman da bude poslat na bilo koju stranu sveta, dok se za njega veruje da je jedan od svega dva ikada konvertovana, uprkos tome što slike na originalnoj brošuri sugerišu da ih je kreirano više.

Ova jedinica korišćena je kao radno vozilo od strane svog prvobitnog vlasnika, koji je kreirao dodatna ojačanja u produženom tovarnom prostoru. Troosovinac je potom promenio ruke nekoliko puta pre nego što je njegov poslednji vlasnik tokom 2016. godine odlučio da njegovu savršenu galvanizovanu šasiju podvrgne dvogodišnjoj restauraciji.

Britansko prodajno mesto opisuje ovaj model kao nešto što nije za one slabijeg srca, što samo sugeriše da je reč o pravom behemotu, ali svakako ne zbog toga što je u stanju da na pravoj liniji ostavim AMG model u prašini. V8 agregat sa 3,5 litara zapremine ovog starog Land Rover modela poseduje svega stotinak konjskih snaga i nešto više od 225 Nm obrtnog momenta, što svakako ne predstavlja ništa oko čega je potrebno uzbuđivati se previše.

Međutim, ovaj šestotočkaš svkako dolazi kao pravi penzionisani tegljač, veoma interesantan za vožnju i savršeni dodatak svakom pravom kolekcionaru Land Rover automobila, dok je istovremeno za oko 200.000 jeftiniji od novog Defender Works Trophy modela.

N.Đ.

Izvor: Carscoops

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group