Kia predstavila novi logo

„Kiin novi logo predstavlja opredeljenje kompanije da postane ikona za promene i inovacije“, rekao je predsednik i izvršni direktor brenda Ho Sung Song.

„Automobilska industrija doživljava period brze transformacije, a Kia proaktivno oblikuje i prilagođava se tim promenama“, dodao je. „Naš novi logo predstavlja našu želju da inspirišemo kupce kako njihove potrebe za mobilnošću evoluiraju i takođe pokazujemo da se naši zaposlenici vešto suočavaju sa izazovima sa u industriji koja se brzo menja.“

Pored toga što je u središte pažnje stavio svoj novi logotip, koji je prvi put prikazan 2019. godine na salonu automobila u Ženevi, Kia je otkrila i svoj novi slogan brenda, „Movement that Inspires“, koji zamenjuje „The Power to Surprise“ .

Nakon što su novi logotip i slogan postali zvanični, Kia će predstaviti svoju novu poslovnu strategiju sledeće nedelje. Događaj „New Kia Brand Showcase“, koji je zakazan za 14. januar biće uživo emitovan na zvaničnom Youtube kanalu Kia brenda.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group