KIA MEĐU TOP 100 NAJBOLJIH BRENDOVA

Korporacija Kia Motors uvrstila se na ekskluzivnu listu najboljih 100 globalnih brendova (‘Top 100 Best Global Brands 2012), koju je nedavno objavio Interbrand, najveća kompanija za savetovanje brendovima na svetu.

Kijina vrednost je uz izvanredan rast dostigla 4,1 milijardu američkih dolara, što je Kiju postavilo na 87. mesto među najboljih 100. Na listi je inače 12 automobilskih brendova. Dok je bio prosečan rast automobilista 11-odstotan, Kia je doživela 50-odstotan rast u odnosu na prošlogodišnji rezultat, kada se Kia uopšte nije ni plasirala među prvih 100.

Kijin osetan rast vrednosti odraz je njenog strmog uspona, jer je u zadnje tri godine zabeležila dvocifreni rast prodaje, što je ovu marku učvrstilo na svetskom tronu najbrže rastućih automobilskih brendova. U periodu od 2008. do 2011. Kia je svoju godišnju prodaju povećala za čak 81% na skoro 2,5 miliona vozila.

Ključni faktori koji su bitno uticali na Kijin dramatičan rast vrednosti brenda su između ostalog ogroman napredak na polju kvaliteta vozila, vrhunski dizajn novih modela i inovativni marketing.

Izvođači Interbrandove studije finansijske rezultate korporacije mere na osnovu povrata uloga investitora; uloge koju ima brend kod strankine konačne odluke o kupovini; snage brenda, što znači sposobnosti brenda obezbediti očekivane buduće prinose.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group