Kako izgleda pogled skuplji od četiri miliona evra

Više slika

Više slika

Zahvaljujući njegovoj ogromnoj ceni, većoj od četiri miliona evra i svega četrdeset proizvedenih jedinica, samo određeni srećnici će ikada imati priliku da sednu za upravljač Bugatti Bolide modela...

Međutim, najluksuzniji brend superautomobila upravo je predstavio novu galeriju fotografija kako bi pomogao svima nama, koji nismo milijarderi, da zamislimo kakav bi osećaj bio sesti u karbonsku kadicu ovog već rasprodatog trkačkog automobila.

Iako je baziran na Chiron platformi, Bolide deluje prilično drugačije unutar kokpita zbog toga što se on zasniva na svetu modernog motosporta, uprkos tome što Bugatti nema nikakvo prisustvo u njemu. Centralnu tačku enterijera ovog modela predstavlja njegov upravljač X oblika, čiji dizajn imitira one koje možemo videti u trkačima na duge staze, ali istovremeno kopira oblik postavke LED štopaljki na njegovom repu. Iza ovog volana nalazi se pravougaona instrument tabla sačinjena od tri kvadratna digitalna ekrana na kojima se emituju informacije kao što je vreme kruga i G sila, uokvirenog, baš kao i sve ostalo u predivnom automobilu, u ram od ugljeničnih vlakana.

Par nečega što deluje kao izduvne grane putuje duž svake stranice konzole, kopirajući izgled cevi smeštenih pozadi, ali one nisu zadužene za ispumpavanje izuduvnih gasova iz osmolitarskog W16 agregata, dobrog za 1.578 ks, u kokpit, već za sprovođenje hladnog vazduha iz kompaktnog sistema klimatske kontrole. Digitalna mapa koju je moguće videti na ekranu smeštenom na vrhu vetrobranskog stakla deluje kao da prikazuje stazu, iako sumnjamo da vozači imaju previše prilika da je gledaju prilikom upotrebe Bolide modela u njegovom punom potencijalu.

Bugatti tvrdi da Bolide ne samo da izgleda kao trkački automobil, iako je milion puta bolje finiširan od svega što smo ikada imali priliku da vidimo, već on pruža upravo takav osećaj. Karbonska mono šasija potpuno je nova i dizajnirana je kako bi se vozač smestio nešto više nego u običnom Chiron modelu, pružajući vozačku poziciju koja je svojstvena svim Le Man vozačima.

Sedišta fiksirana u mestu pružaju opciju specifikovanja kožom, prevrnutom kožom ili presvlakama od alkantare i omogućuju da vozač pronađe svoju idealnu poziciju putem pomeranja upravljača i pedala. Bugatti je takođe obelodanio kako smatra da debeli novčanici mogu značiti i nešto veći struk, tako da svoja sedišta nudi u četiri veličine i obezbeđuje otvaranje spoljnih linija naslona za leđa i glavu kako bi se omogućilo neometano ulaženje i izlaženje iz automobila.  

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group