Kako Infiniti bira kupce?

Važnost marketinga u automobilskoj industriji je toliko velika da je sada uključen čak i prve korake planiranja novog modela. Ovo objašnjava zašto su proizvođači počeli da prave biografije potencijalnih kupaca, čak pre nego što počnu sa prvim nacrtima novih modela...

 

Uzmite za primer Nissanov luksuzni brend Infiniti koji već sada zna sve o ljudima koji će kupovati dolazećo kompakt model koji će se bazirati na Etherea konceptu (na slikama) i koji je planiran da se pojavi tokom 2015.

"Potencijalni kupac je francuska dama, koja se zove Pascale. Ona ima 34 godine, živi u Londonu i udata je za Engleza koji se bavi bankarskim poslom", izjavio je Nissanov direktor Andy Palmer. 

Šta su u stvari mislili time? "Izaberemo tržište, izaberemo potencijalne kupce, istražimo tu grupu do najsitnijih detalja. Svaki auto dobije karakterističnu osobu, sa imenom, prihodima i životnim stilom koji daje planerima ideju u kom pravcu da idu".

Fiktivni klijent je neko iz zemlje gde se očekuje najbolja prodaja dotičnog modela. Nissan je koristio isti pristup kada je razvijao Juke, i već su identifikovali kupca za Qashqai crossover. Ipak Palmer nije hteo da otkriva detalje o tom kupcu i pomenuo je samo da je on urban i Evropljanin. 

O.R.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group