U svetu profesionalnih trka ubrzanja, nizak pritisak u gumama ne smatra se često dobrim za održavanje performansi...
Međutim, ostaje pitanje da li se ovako nešto može reći i za normalne pneumatike, koje koristimo u svakodnevnim automobilima. Driven Media kanal odlučio je da sazna ovo uz pomoć svoje Mazda Miata mašine, kojoj je smanjen pritisak u gumama. U nizu testova, ljudi iza ovog kanala odlučili su da napumpaju svoje gume do maksimalnog pritiska, za koji smatraju da je bezbedan, pa sve do najnižeg mogućeg, koji će ostaviti automobil funkcionalnim. Ovo znači da su oni odlučili testiraju sportski model sa gumama koje variraju od 70 PSI do 5 PSI.
Nauka koja se krije iza nečega kao što su naše gume, koje neretko olako shvatamo, zapravo je veoma kompleksna i upravo su one te koje donose najveće prednosti u zavisnosti od upotrebe automobila. Stoga, ispumpane gume, po pitanju trkanja, definitivno donose širu kontaktnu površinu zbog toga što su njihove stranice šire ka spolja, a njihova mekoća čini obim točka manjim. Na velikim lepljivim gumama za trke ubrzanja, šara pneumatika skuplja ukupnu veličinu točka, što vozačima daje prednost pri nižim brzinama, ali se oni zatim šire kako se brzina povećava.