Zamislite svet u kome je Audi R8 korporativni rođak Mercedes AMG GT modelu, što ne bi moglo da se dogodi ni u paralelnom univerzumu...
Međutim, nešto slično je moglo da se dogodi u jednom delu istorije. Priča počinje pre šezdeset godina, kada je Daimler otkupio većinu deonica Auto Union, na zahtev Fridriha Flika, koji se zalagao za spajanje dve kompanije. Flik je bio glavni deoničar u oba tabora i koristio je svoj uticaj kako bi uspostavio dogovor jer je verovao da ove dve kompanije komplementiraju jedna drugoj.
Daimler-Benz AG otkupio je blizu 88 procenata Auto Union brenda i konačno je prisvojio poslednje deonice na novogodišnju noć 1959. Kada se ovo dešavalo brend Auto Union je konstruisao novu fabriku u Ingloštadu, a na kraju je odlučio da čitavu proizvodnju prebaci u nju. Daimler je završio tako što je otkupio Auto Union fabriku u Dizeldorfu, pre nego što je konačno prodao jednoj od svojih filijala 1962. godine.