Pre nego što je otkupljen od strane Voklswagen Grupacije, Bugatti je imao svoju kratku avanturu pod dirigentskom palicom velikog virtuoza Romana Artiolija...
Tokom njegove vladavine rođen je sada već legendarni EB 110 model, ali i nešto manje poznati EB 112 koncept. Verovatno jedan od glavnih razloga zbog kojih je poslednjepomenti automobil manje čest prizor jeste taj što je francuska kompanija bankrotirala nedugo nakon što je njegova proizvodnja počela. Kao rezultat toga, nastala su samo tri radna prototipa, koja postoje i danas, a sada je jedan od njih predstavljen na prodajnoj listi Schaltkulisse kuće u Nemačkoj i predstavlja drugu kreiranu jedinicu po redu.
Prvi put predstavljen na sajmu automobila u Ženevi 1993. godine, ovaj model je dizajniran od strane Đurđeta Đurara, koji je zamoljen da kreira poseban artiolijevski model koji će uključiti elemente iz istorije kompanije u svoj dizajn. Ova inspiracija može biti viđena na liniji Type 57 SC modela Atlantic stila, sa prisutnim dizajnerskim elementima pozajmljenim od Tipo 55, Tipo 32 i brojnih drugih automobila, dok su točkovi dobili direktnu inspiraciju od ogromnog Butatti Royale modela.
Za snagu ovog modela zaslužan je veoma napredni šestolitarski V12 motor sa šezdeset valvi. Pozicioniran pametno radi idealnog odnosa težine napred i pozadi, ovaj agregat omogućuje automobilu više nego impresivnih 450 ks, odnosno ubrzanje do stotke iz mesta za 4,3 sekunde i maksimalnu brzinu od 300 km/h. Sudeći prema Romanu Artioliju, ova mašina je laka za upravljanje kao kart i daleko je zabavnija za vožnju od EB 110 jedinice srednjeg motora. Nažalost, samo je nekoliko ljudi bilo u mogućnosti da testira ove tvrdnje zbog toga što je samo jedan od ovih modela potpuno kompletiran pre bankrota firme.