Sistemi naprednih vozačkih asistencija postaju sve češća pojava u modernim automobilima, međutim kada korisnici urade nešto neočekivano, sudeći prema poslednjem istraživanju, one se i dalje bore da održe vozače bezbednim...
Poslednji test uključio je veliku kolekciju automobila brendova kao što su Tesla, Hyundai i Subaru koji poseduju drugi stepen autonomnih tehnologija, koje su dizajnirane kako bi pomogle vlasnicima u njihovim svakodnevnim zadacima tokom vožnje. Tokom testiranja, nastojalo je da se utvrdi kako se ova vozila ponašaju kada se drugo kreće sporo u njihovoj traci, u odnosu na to kako reaguju kada se automobil iz suprotnog smera zaleti u njihovu traku.
Rezultat prvog testa je bio prilično ohrabrujući, sa vozilima koja su u svih 15 testova usporavala i uspevala da izbegnu sudar sa sporim automobilom ispred sebe. U onome što se nazvalo „slučajem na ivici“, ni jedan sistem nije uspeo da zaobiđe čeoni sudar sa automobilom koji se kretao drugim pravcem, koji po scenariju upada u njihovu traku, tokom svih petnaest test pokušaja.