ADAS sistemi pokazali su se daleko boljim u testovima koji uključuju bicikle, izbegavajući sve bicikliste koji putuju u istom pravcu njihove trake. Kada biciklisti nisu imali isti pravac kao testirana vozila, u slučajevima kao kada bi biciklista spokušao da pređe ulicu, sudari su se desili u 33% pokušaja, a to nije nikako dobro, sudeći prema Gregu Brandonu, direktoru automobilskog inžinjeringa.
Kako se sada sugeriše, uprkos tvrdnjama da su ovi sistemi dizajnirani kako bi skinuli deo tereta sa vozača u toku putovanja, testovi su dokazali da i dalje moramo ostati potpuno budni i fokusirani, kako bismo mogli da izbegnemo bilo koji incident. Prethodni testovi pokazali su da ADAS sistemi imaju probleme i u drugim poljima takođe, kao što je održavanje pozicije u traci na pravim putevima.
Preko 77% korisnika tvrdi da su daleko zainteresovaniji za proizvođače koji popravljaju postojeće bezbednosne sisteme, daleko više nego za stizanje autonomnih automobila. Od kada su organizacije krenule da češljaju automatizovane vozačke karakteristike, vozači ne žele da postanu ništa manje spektakularni po pitanju tehnologije, dok je 85% ispitanika izjavilo da su potpuno nesigurni u samoupravljajuće automobile.
N.Đ.