Istraživanja pokazuju da skupe gume nisu ništa bolje od jeftinijih

Više slika

Više slika

Svetska istraživanja objavila su novu interesantnu studiju, koja je uključila performanse pneumatika za sve sezone, sa visokom i niskom cenom, kao i njihov kvalitet i efikasnost...

Kao deo istraživanja, stručnjaci su sproveli brojne različite testove na modelima Ford F-150 i Toyota Camry, opremljenim sa najčeščom originalnom opremom guma. Prema navodima, ova dva automobila izabrana su zbog svoje popularnosti na severnoameričkom tržištu i kao najbolje prodavanji od 2013. do 2016. godine.

Kako je ovo istraživanje pokazalo, u proseku, nove, visoko cenjene gume, nisu se pokazale nešto značajno boljim od onih sa nižim cenama. Organizatori ove studije tvrde da je ovo tačno za zaustavno vreme na mokrom kolovozu, ubrzanje na ovakvim putevima i ukupne karakteristike automobila.

Ovo je neverovatno interesantno otkriće i može uštedeti svim kupcima dosta novca. Kako je AAA zaključio, komplet četiri skupa pneumatika u proseku košta oko 203,80 dolara, što je nešto niža cena od standardnih guma koje dolaze sa modelom F-150 u Americi. U slučaju modela Camry, ova cifra skače na 247,52 dolara.

Kada se radi o trošenju pneumatika, vozači moraju obratiti pažnju jer je rezultat ovog istraživanja pokazao da gume istrošene na dubini od 4/32” počinju da pokazuju velike nedostatke. U slučaju teškog Ford F-150 automobila, zaustavljanje je postalo lošije za 44% na mokrom putu, a pikap je nastavio da se kreće brzinom od 59 km/h u delu gde bi sa novim pneumaticima već stajao u mestu.

Priča je uglavnom bila ista i u slučaju Camry jedinice, kome se zaustavna razdaljina povećala za 42%. Ovaj model se kretao brzinom od 62 km/h tamo gde je već trebalo da stoji u mestu sa novim gumama.

Sveukupno, AAA tvrdi da se u njihovim testovima, zaustavna razdaljina uvećala za 26 metara, kada se radi o modelu Camry i 26,2 metra u slučaju F-150 automobila. Upravljačke sposobnosti Toyota modela smanjile su se za 33%, dok je F150 izgubio na upravljanju za 28%. Moramo napomenuti da se u svim varijacijama radi o obe vrste pneumatika, skupljim i jeftinijim, a njihovi rezultati su bili potpuno isti.

Takođe, ubrzanje ova dva automobila pretrpelo je dosta zbog istrošenih pneumatika i dok je F-150 izgubio 28% od svog na mokroj površini, Camry je bio čak, 33% sporiji.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group