ACC omogućava vozaču da podesi brzinu i udaljenost u odnosu na vozilo ispred. Kada je ovaj sistem aktiviran na zadatoj udaljenosti od vozila ispred, sistem sam održava zadatu razdaljinu i zadatu brzinu vožnje (sam ubrzava i usporava po potrebi).
Sistem za umanjenje posledica potencijalnog sudara (CMBS)
CMBS prati udaljenost i stepen približavanja drugom vozilu, upozoravajući vozača da je sudar moguć i smanjujući brzinu u slučaju da sudar postane neizbežan.
Svi ADAS sistemi dizajnirani su da pomognu vozaču, a ne da u potpunosti zamene njegovo angažovanje.
- ACE (Advanced Compatibility Engineering) struktura karoserije
ACE struktura karoserije značajno doprinosi većoj bezbednosti putnika u slučaju sudara. Karoserija vozila je dizajnirana da spreči deformaciju kabine tako što kinetičku energiju udara prenosi ispod kabine i ka krovu kabine, dalje od prostora u kom su putnici. Ovakva struktura karoserije pomaže da se umanje posledice sudara kada u istom učestvuju vozila različite visine, težine ili konstrukcije rama.
- Zaštita pešaka
Konstrukcija prednjeg dela nove Honde CR-V dizajnirana je da apsorbuje energiju u slučaju sudara sa pešakom. Mere za ublažavanje povreda pešaka u slučaju sudara:
- Slobodan prostor ispod haube koji otvara prostor za veću deformaciju
- Brisači vetrobrana dizajnirani da se otrgnu u slučaju sudara
- Prednji kraj i hauba koji apsorbuju energiju
- Sistem za ublažavanje povreda leđa i vrata
U prednja sedišta novog CR-V-a ugrađen je pasivni sistem koji prilikom udarca otpozadi drastično smanjuje povrede vrata i leđa.
Novi CR-V
Novi CR-V nastavio je tradiciju je svog prethodnika u smislu kombinacije efikasnosti i performansi automobila i funkcionalnosti i bezbednosti SUV-a. Novi CR-V izuzetno je praktičan usled prostranog prtljažnika kapaciteta 1648 litara i zadnjih sedišta deljivih u odnosu 60/40, koja se obaraju u jednom potezu.
CR-V 1.6 i-DTEC, koji će biti u prodaji krajem ove godine, imaće ECON mod koji minimizira potrošnju goriva i sistem Ecco Assist, koji informiše vozača kako njegov stil vožnje deluje na potrošnju goriva. Idle Stop tehnologija takođe će biti standard u novom CR-V 1.6 i-DTEC.
Preko pet miliona Hondi CR-V prodato je širom sveta od 1995. godine, kada je ovaj model predstavljen. CR-V je jedan od najprodavanijih SUV modela, prisutan u više od 160 zemalja, od Evrope, Azije, Severne i Južne Amerike do Afrike.