Glavne razlike između Dacia Sandero modela i vrhunske bicikle

Svima koji su upoznati sa njegovim radom, poznato je da je Džejms Mej od početka veliki ljubitelj Dacia Sandero modela, a u nedavnom predstavljanju nove linije za Drive Tribe, on je jednu jedinicu stavio na "crtu" protiv svog ličnog bicikla, izvodeći veoma neobičan test...

Sandero koji je testiran predstavlja varijantu srednjeg osega, koja je nešto civilizovanija i u Britaniji košta ispod 10.000 funti, dok u standardnoj ponudi ovaj model može biti priušten po ceni manjoj od osam hiljada. Radi poređenja, Mej je izvezao svoju specijalno kreiranu Orbea biciklu, koja košta gotovo isto i kreirana je ekskluzivno od ugljeničnih vlakana. Mej tvrdi da, kada bi njegova bicikla bila automobil, ona bi bila ekvivalent egzotičnog superatuomobila.

Po pitanju praktičnosti, postoje određene prednosti i mane, kako u uglu Sandero modela, tako i njegovog dvotočkaša. Na primer, Sandero može prevoziti četvoro odraslih ljudi i poseduje prostran prtljažni prostor, dok njegova bicikla predstavlja striktni jednosed. Međutim, njegov ljubimac sa dva točka može biti postavljen tamo gde automboil ne može, kao što je pab koji se nalazi u vlasništvu ovog starog automobilskog stručnjaka.

Sandero takođe poseduje značajno više prednosti u polju snage, jer njegov trocilindrični motor razvija silnih 89 ks. Prema Mejevim kalkulacijama, on može proizvesti jednu četvrtinu konjske snage prilikom vožnje svog dvotočkaša. On je takođe dodao da upotreba i održavanje bicikle može koštati više nego što ljudi misle. Ulazna varijanta Dacia Sandero linije isporučuje 65 ks, a iako je ovo vrlo malo, opet je bolje od onoga što bicikla nudi.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group