Priča o tome kako je 1969 Ferrari 365 GT NART Spyder model nastao prilično je fascinantna, ali je potrebno znati da je čak i njegov tvorac, Luiđi Čineti Mlađi smatrao da je on jedan veoma ružan automobil, takođe...
U intervjuu datom za The Car Experience 2014. godine, Luiđi Mlađi je ovo svoje delo nazvao propuštenom prilikom: „On je mogao biti zaista uglađen automobil“, prisećao se Čineti. „Njegovo upravljanje je odlično, samo automobil deluje jako čudno“.
„Njegov dizajn nije ispao identično kako je prvobitno palanirano, sa oko 70% onoga što je zapravo trebalo da ispadne, što je za mene prilično tužno. Smatram to svojom ličnom greškom zbog toga što nisam ostao dovoljno uključen u projekat.“
Čineti je izjavio da je automobil za oko dvadeset centimetara viši nego što bi trebalo i da je nagib šoferšajbne posebno ugrozio njegov oblik. Njuška ovog modela, u međuvremenu, insirisana je Ferrari 512 BB LM modelom, što je potpuno očigledno kada pogledamo farove, mada maska hladnjaka nije ovoj nesrećnoj mašini donela ništa više sreće.
Međutim, izgled je ono što je u potpunosti zasenilo sve što je ovaj automobil zapravo trebalo da bude. Čineti je sin Luiđija Činetija koji je osnovao NART 1958. godine i trkao se sa Ferrari modelima dugo. Njegov odnos sa brendom na kraju je doveo do razvijanja 25 275 GTB/4S NART Spyder modela i večnog poštovanja koje je imao u očima legendarnog Enca.