Evo kako se reklamira nova KIA K5

Nekoliko meseci nakon što je Kia prikazala tri K5 limuzine izvodeći „triple Threat Stunt“, korejski proizvođač automobila vratio se sa još ambicioznijim trikom.

K5 je sada izveo skok od 360 stepeni između dve rampe i, uprkos veoma tvrdom sletanju, uspeo da se odveze sa lica mesta.

Naravno, da niko ko kupi K5 neće izvesti ovako nešto, ali Kia želi da pokaže kvalitet novog modela i nada se da će privući puno pažnje sa  svojom elegantnom  limuzinom i da će pomoću ovakvog marketinga povećati prodaju. Ovakav martketinški potez sigurno koristi, jer je prvi izvedeni trik u poslednjih pet nedelja ostvario 3,1 milion pregleda na YouTube-u.

Direktor marketinških operacija Kia Motors America, Rasel Vager, rekao je: „Potpuno novi K5 je potpuno novi pravac za Kiju, tako da nam je bila potrebna marketinška kampanja koja je bila jednako dinamična i prepuna akcije kao i samo vozilo “.

Dve varijante Kia K5 trenutno su u prodaji. Početnu verziju pokreće 1,6-litarski četvorocilindraš koji proizvodi 180 ks i 264 Nm obrtnog momenta, dok se oni željni sportskih performansi mogu odlučiti za K5 GT sa 2,5-litarskim četvorocilindričnim motorom od 290 ks i 421 Nm obrtnog momenta.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group