Dve BMW osmice

BMWu je trebalo tačno 25 godina da ponovo ubaci broj 8 u svoju nomenklaturu posle E31 modela serije 8, a sada sa i8...

 

Dva totalno različita automobila sa različitim imenima, a oba se smatraju za top primerka koje je BMW napravio, pa je prilika da se slikaju ova dva modela na jednom mestu nešto što se ne propušta. 

i8 je hvaljen zbog svojih tehnoloških unapređenja, kao što je lagana karbonska konstrukcija i sofisticirani hibridni pogon koji je povezan na 1.5 turbo motor i dva električna motora koji nude mogućnost kretanja samo na električnu energiju na prednje točkove, ili na sva četiri ukoliko u pogonu učestvuje i benzinski motor.

 Serija 8 je napravila veliku pometnju kada je BMW predstavio na sajmu u Frankfurtu još 1989. godine, sa svojim egzotičnim izgledom, neobičnim farovima i uopšte dizajnom svakog detalja.a I dalje izgleda sveže i odlično 25 godina kasnije i prava je potvrda odlično posla koji je odradio dizajner BMWa Klaus Kapitza.

Za svoje vreme je bio veoma napredan, kao prvi proizvodni automobil povezan na šestostepeni manuelni menjač i V122 motor. Imao je elektronski gas, multilink zadnju osovinu i mnoga druga unapređenja. 

Ipak, pravi BMW fanovi su bili donekle razočarani pošto je serija 8 bila više glomazni automobil za brzu vožnju Autobahnom, nego "atleta". BMW Motorsport je razvio model 850CSi, u ograničenom obimu, koji je sredio neke od problema koje je E31 imao, ali za veliku cenu. Koštao je 98 500 dolara 1994. godine, što je oko 156 000 dolara danas. i8 danas košta od 136 500 dolara. 

O.R:

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group