Da li vrhunski nemački električni dvojac može skloniti američku liniju sa trona

Ubrzanje je naprasno postalo jedna od najvažnijih stavki prilikom prodaje električnih vozila...

Za sve koji su trenutno na tržištu u potrazi za vrhunskim električnim sedan modela, Tesla Model S Performance, Porsche Taycan Turbo i Audi RS e-tron GT definitivno predstavljaju lidere u ovom segmentu. Upravo zbog ovoga, postavlja se pitanje, koji je od ovih modela najbrži i da li nemački titani mogu da ugroze zvezdu američkog električnog inženjeringa?

Kako bismo saznali ko je zapravo vladar segmenta, ekipa CarWow publikacije parkirala je po jedan model iz svake linije na crtu radi uporednog testiranja. Na papiru, S Performance ima kraće vreme ubrzanja od Taycan Turbo i RS e-tron GT modela, ali kako nam ovaj video otkriva, u stvarnom svetu, ova tri atuomobila su prilično slična.

U prve dve trke, Met Votson nalazio se za volanom RS e-tron GT automobila koji je imao najbolji start, ali kako je brzina počela da se razvija, razmak između sva tri modela ostao je neverovatno dosledan, potvrđujući da dosta toga možemo svesti na tehničke sposobnosti vozača. U trećoj trci, na primer, vozači Tesla i Porsche automobila imali su bolji start i održali su svoje vođstvo ispred Audi modela tokom četristo metara.

Nakon ovih trka, došlo je vreme da sva tri automobila budu stavljena u njihove najefikasnije vozačke modove. Dok su nemačke zveri ponudile obilje performansi u svojim efikasnim i ekonomičnim modovima vožnje, Tesla se pretežno oslanja na prednji električni motor, a kao takav, on je ostavljen u prašini od strane svojih konkurenata. U finalnoj trci, automobili su postaljvljeni u mod performansi. U startu Tesla je dominirao, ali nakon ubrzanja preko 250 km/h Taycan Turbo i RS e-tron GT prolaze kao pobednici.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group