Da li je novi BMW M3 Competition pretežak-preskup ili prevelik?

Ukoliko možete preći preko njegovog kontraverznog izgleda, novi BMW M3 Competition deluje kao ultimativni sportski sedan...

Međutim, on ipak nije dovoljno impresivan kako bi uspeo da sakrije sve svoje mane od Jerija Metkalfija. Veteran automoto žurnalizma vozio je svaki BMW M model automobila koji je ikada kreiran, što znači da je prava osoba koja može postaviti novi M3 na test i raskomadati ga figurativno na najsitnije delove.

Metkalfi je prvi stručno razmotrio eksterijerni dizajn M3 Comentition automobila, tvrdeći da on poseduje zaista lepe uglove, kritikujući neke od dizajnerskih izbora, uključujući nešto ispupčenije i ćoškastije rubove točkova. Enterijer, pored toga što je odličan, ipak nije savršen, dok opciona sportska sedišta, kadice od ugljeničnih vlakana, verovatno nisu po svačijem ukusu jer, sudeći prema ovom stručnjaku, dolaze isuviše agresivno dizajnirana.

Zatim tu je i vožnja. Za snagu M3 Competition modela zadužen je trolitarski tvin turbo šestocilindrični motor sa 503 ks i 650 Nm obrtnog momenta, matiran na osmostepeni ZF automatski menjač. Metkalfi sugeriše da sedan deluje dosta brže od onoga što njegove cifre sugerišu i tvrdi da u određenim uslovima, ovaj model može posedovati velike prednosti od pogona na svim točkovima koji će biti plasiran uskoro.

Dosta toga je rečeno i na temu automatskog menjača jer je prethodna generacija M3 modela posedovala jedinicu sa duplim kvačilom. Metkalfi tvrdi da novi ZF menjač daleko bolje funkcioniše pri manjim brzinama od transmisije duplog kvačila, ali jednostavno ne omogućuje isti kvalitet prenosa i nižeg šaltanja.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group