Britanija je zabranila odličnu reklamu kompanije VW


Početkom godine, kompanija Volkswagen lansirala je  reklamu za novu generaciju modela Polo, ističući na jako dovitljiv način neke njegove sisteme i vozačke asistencije...

Neverovatno, ali istinito, ova TV reklama zabranjena je u Ujedinjenom kraljevstvu, od strane agencije koja prati standarde medijskog marketinga, Advertising Standards Agency (ASA), koja je zaključila da ona "ohrabruje nesavesnu vožnju", a upravo zbog toga je prekršila neke kodove i sumanuta pravila ostrva.

Prvo pravilo tog zakona glasi da reklame ne bi trebalo da navode ili ohrabruju opasne, kompetetivne, nesmotrene ili neodgovorne radnje vozača i motociklista. Reklame takođe, prema njemu, ne bi trebalo da sugerišu kako je vožnja bilo kog vozila u okviru pravila dosadna ili nezanimljiva.

Drugo navodno kršenje pravila odnosi se na reklamiranje motornih vozila, koje, prema ovom zakonu, ne sme preterivati i naglašavati prednosti bezbednosnih karakteristika publici ili sugerisati da te tehnologije mogu biti omogućene kako bi automobil bio vožen pri većim brzinama, odnosno, da vozači mogu biti potpuno sigurni tom prilikom.

Kao odgovor na ovu zabranu, kompanija Volkswagen iznela je svoje viđenje stvari, objasnivši da njihov automobil nije pokazan u brzoj i opasnoj vožnji i da ne postoji ništa u njoj što nadahnjuje ili ohrabruje na opasnu, takmičarsku, neodgovornu ili nepromišljenu vožnju.

Nemački proizvođač je dodao kako je njihova reklama imala za cilj da istakne i promoviše bezbednu i odgovornu vožnju, istovremeno ističući napredne sigurnosne sisteme automobila, koji mogu pomoći vozaču da izbegne opasne situacije.

Volkswagen Polo opisan u spornoj reklami, prikazuje mladog vozača u pratnji njegovog oca, koji dolazi, kao po običaju, u određene opasne situacije na putu, prikazujući ga prethodno u različitim fazama njegovog života, naglašavajući njegovu baksuznu i prilično spontanu prirodu.

Međutim, nakon lomljenja svih mogućih prevoznih sredstava tokom rane mladosti, ovaj momak uspeva da izbegne sve opasnosti u modelu Polo, zahvaljujući vozačkim asistencijama i brojnim tehnološkim, naprednim karakteristikama modela.

Deluje da su Britanci jednostavno izgubili smisao za dobar humor i šarmantne reklamne, tako da uskoro, u ovom slobodnom svetu, u kome se svi tako lako uvrede poslednjih godina, neće biti mesta za normalnu šalu, a kamoli, promovisanje nečega na inteligentan način.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group