Brazilska fudbalska federacija zahteva da Hyundai povuče reklamu za Svetsko prvenstvo

Hyundai je obećao novim kupcima automobila u Brazilu jednu dodatnu godinu garancije ukoliko nacionalna fudbalska reprezentacija te zemlje osvoji Svetsko prvenstvo ovog leta po rekordni, šesti put.

Međutim, "Hyundai Hexagarantia" reklamna kampanja je razljutila brazilsku fudbalsku federaciju (CBF), koja tvrdi da je korejski proizvođač automobila prekršio njihova prava intelektualne svojine.

Reklama se igra rečju "heksa," što znači "šesti" na portugalskom, i obećava Hyundai će povećati svoju uobičajenu petogodišnju garanciju na šest za nove automobile prodate na između 1. januara i 13. jula, ako Brazil osvoji Svetski kup ove godine po šesti put.

CBF je zatražio da Hyundai povuče kampanju, zbog korišćenja intelektualne svojine koja pripada organizaciji. Međutim, reklama ne uključuje CBF je logo ili neke od igrača u Brazilu, samo nacionalnu zastavu i boje.

Njihova reakcija se može bolje objasniti ako se uzme u razmatranje činjenica da je zvanični auto partner CBF-a... Volkswagen, a Hyundai reklamna kampanja može se posmatrati kao pokušaj da se iskoristi popularnost brazilske reprezentacije.

A.N.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group