BMW želi da nam ispriča priču svoje predivne linije klasičnih M3 automobila

Kompanija BMW proizvela je neke od najikoničnijih modela tokom prethodnih decenija, E30-generation M3 Johnny Cecotto definitivno je jedan od najboljih i poslednjih dobro poznatih široj javnosti...

Kekoto je rođen u Venecueli januara meseca 1956. godine i do svoje devetnaeste godine postao je osvajač svetskog moto šampionata u uličnim trkama i tada je smatran velikim potencijalom i čudom od vozača. Kada je napunio dvadeset i četiri godine, Kekoto je svoju pažnju preusmerio ka trkama četvorotočkaša i nastavio svoju karijeru u brojnim šampionatima, uključujući i Formulu 1.

Venecuelanski trkač kasnije se našao i u brojnim takmičenjima turing automobilskih serija širom sveta, trkajući se za kompaniju BMW dugi niz sezona, ukljujući i DTM prvenstvo od 1988. do 1992. godine, gde se nalazio za volanom BMW M3 mašine i bio proglašen za najboljeg vozača uprkos neuspehu svog tima 1990. godine. On je takođe bio i osvajač 24 Hours of Spa i 24 Hours of Nurburgring trka.

Bavarska kompanija odlučila je da oda počast slavnom Kekotu 1989. godine lansirajući ograničenu verziju M3 modela koja je nosila njegovo ime. Proizvodna linija donela je svetu 505 jedinica, dok u poslednjem zvaničnom BMW Group Classic videu proizvođač automobila predstavlja ovaj model ističući neka od naistaknutijih dostignuća venecuelanske legende.

M3 Cecotto automobil se nije previše razlikovao od standardne mašine, iako je zapravo predstavljao prvu varijantu E30 M3 modela koja poseduje 215 ks dobijenih iz S14 četvorocilindrične jedinice zapremine 2,3 litra kompanije BMW. Ovaj prelepi model bio je dostupan ekskluzivno u Misano Red, Macao Blue metalik i Nogaro Silver metalik bojama.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group