Ako je verovati BMW-ovom šefu prodaje i marketinga, Ianu Robertsonu, saradnja BMW-a i Toyote je veoma plodonosna. Robertson tvrdi da su "učinjeni veliki koraci u razvoju tehnologija za električno pokretane automobile koji će dovesti do dramatičnog pomaka" kada je reč o vozilima pokretnim električnom energijom.
Ova dva proizvođača sada ocenjuju da će najbolje iskoristiti nova saznanja i dostignuća, a Robertson ističe "odličnu saradnju stručnjaka sa obe strane koji "impresivno brzo dolaze do kvalitetnih rešenja". Glavnina odličnih rezultata je sa područja kapaciteta baterija i efikasnosti pogona pa bi električni automobili uskoro trebali da postanu "znatno atraktivniji".
Robertson takođe napominje da je ova join-venture saradnja dovela i do određenih napredaka kada je reč o pogonskim sklopovima baziranim na gorivnim ćelijama, ali istovremeno naglašavajući da je ova tehnologija još uvek poprilično udaljena od pune komercijalizacije sa obzirom na infrastrukturne prepreke.
Robertson je potvrdio i da nemački i japanski partner rade na sportskom automobilu koji bi se smestio ispod modela GT86, ali "do njegove realizacije će proći još dosta vremena pa nema smisla o njemu više razgovarati".
O.R.